کد خبر: ۵۳۹۱۹
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۵/۴

عملکرد سه ماهه ۲۰۰ شرکت و درصد پوشش در یک قاب/ معرفی 3 شرکت برتر
توسط یک شرکت پردازش اطلاعات ارایه شد:

عملکرد سه ماهه ۲۰۰ شرکت و درصد پوشش در یک قاب/ معرفی 3 شرکت برتر

عملکرد سه ماه اول ۲۰۰ شرکت بورسی و فرابورسی و پیش بینی درآمد و تحقق آن همراه با مقایسه دوره قبل در قالب یک جدول آماده و تهیه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در پی اتمام سه ماه اول سال ، شرکت های بورسی و فرابورسی باید طبق مقررات و طی یک ماه اقدام به ارایه و انتشار گزارش عملکرد اطلاعات میاندوره ایی کنند تا سهامداران با تکیه بر آخرین اطلاعات ، تصمیم گیری کرده و وضعیت گذشته و احتمالا" شرکت ها را بهتر مشاهده کنند.

براساس این گزارش، در این میان ، بررسی های کلی از گزارش های سه ماه اول سال جاری حکایت از آن دارد به دلیل افزایش قیمت های جهانی، بهبود نسبی فضای کسب و کار  و جریان غالب محافظه کاری و احتیاط شرکت ها در اعلام درآمدها و...، اغلب شرکت ها گزارش های سه ماه مطلوبی را ارایه کرده اند.

این موضوع درحالی یکی از دلایل بهبود شرایط هفته های اخیر بازار بشمار می رود که شرکت پردازش اطلاعات مبنا، در گزارشی جامع ، عملکرد سه ماه اول شرکت ها را در قالب پیش بینی درآمد و تحقق آن همراه با مقایسه دوره قبل و سرمایه اسمی را  بررسی و در قالب یک جدول تهیه کرده که در آن 3 شرکت آبسال ، سیمان بجنورد و سیمان صوفیان ، بیشترین درصد پوشش سه ماهه را از آن خود کرده اند.

برای مشاهده این اطلاعات که مربوط به 200 شرکت بورسی و فرابورسی است به این لینک مراجعه کنید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ