کد خبر: ۵۳۹۲۷
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۵/۴

یکه زارع زمان تولید پژو ۳۰۱ را اعلام کرد/ افزایش ۲ برابری پژو پارس

یکه زارع زمان تولید پژو ۳۰۱ را اعلام کرد/ افزایش ۲ برابری پژو پارس

مدیرعامل ایران خودرو از آغاز تولید پژو ۳۰۱ از اواخر سال جاری خبر داد و با اشاره به پروژه خودروسازی کرمانشاه از 1.5 سال پیش گفت: با دوشیفته شدن این کارخانه، ظرفیت تولید آن به ۲ برابرفعلی افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هاشم یکه زارع از تولید 650 هزار دستگاه خودرو توسط شرکت ایران خودرو طی سال گذشته خبر داد و به ایسنا گفت: سال جاری تلاش داریم این تعداد را چند درصدی افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه ایران خودرو سال 96 چند محصول جدید به بازار ارائه خواهد کرد،افزود: شهریور ماه سال جاری پژو 2008 را به بازار عرضه می کنیم و تحویل دنا پلاس هم سال جاری انجام می‌شود. ظرف ماه‌های آینده نیز پژو 207 صندوق دار روانه بازار می‌شود.

این مقام مسئول از آغاز تولید پژو 301 تا پایان سال خبر داد و با اشاره به شروع پروژه خودروسازی کرمانشاه از یک سال و نیم پیش گفت: خوشبختانه ایران خودرو با همت توانست ظرف مدت 18 ماه این پروژه را به بهره‌برداری برساند.

یکه زارع افزود: هم اکنون این کارخانه در فاز نخست و در یک شیفت 15 هزار دستگاه تولید دارد که با دوشیفته شدن این کارخانه، ظرفیت تولید آن به 30 هزار دستگاه در سال افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: این کارخانه تولیدکننده پژو پارس است و امیدواریم با توجه به فاز توسعه کارخانه و نیز مشارکت بخش خصوصی در قطعه سازی، این موارد بتواند گامی در جهت رفع بیکاری استان باشد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ