کد خبر: ۵۳۹۶۰
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۵/۶

جزئیات واریز سود سهام عدالت در ۳ فاصله زمانی
رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد:

جزئیات واریز سود سهام عدالت در ۳ فاصله زمانی

رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به مقدار سود سهام عدالت ،از جزئیات توزیع آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، میرعلی اشرف پوری حسینی در واکنش به خبر واریز سود سهام عدالت در شهریور ماه توسط مشاور خود به تسنیم گفت:  زمان واگذاری آن بستگی به واریز سود سهام ها شرکت ها دارد که تا به امروز مقداری ناچیزی از آن حصول شده که البته طبیعی است چرا که شرکت ها هنوز برای واریز آن فرصت دارند و اکنون زمان کوتاهی از تصویب دریافت سود برای پرداخت به مردم گذشته است .

وی با بیان اینکه بنای سازمان خصوصی سازی این است که سود را در سه قسمت بپردازد افزود: مثلا در شهریور ماه که بخش اول پرداخت خواهد شد، در فاصله سه ماه یعنی تا آذرماه  بخش دوم سود پرداخت می شود و در اسفند ماه  ما بقی سود پرداخت می شود.

این مقام مسئول با توجه به سهام موجود و مشمولینی که سود به آنها تعلق پیدا کرده ادامه داد: برای کسانی که دارای یک میلیون سهم هستند،حدود 150 هزار تومان سود عملکرد سال 95  اختصاص پیدا خواهد کرد و  به همین درصد، افرادی که داری سهام هستند به میزان سهام ،سود دریافت خواهند مثلا اگر افرادی دارای 500 هزار تومان سهام هستند حدود 50 درصد این مبلغ را دریافت خوهند کرد.

پوری حسینی با بیان اینکه برای اولین بار در 10 سال گذشته با دریافت مجوزهای لازم سود بین سهامداران عدالت پخش می شود گفت: با رعایت تمامی مقررات لازم پرداخت سود به مردم تعلق خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این سود به مرور به مشمولان تعلق خواهد گرفت و گفت: از طریق شماره شبا که از آنها در سامانه ثبت شده سود سهام عدالت واریز خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ