کد خبر: ۵۳۹۷۲
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۵/۶

سلب صلاحیت مدیرعامل بانک خصوصی حاضر در بورس قویا
در گفت وگوی بورس پرس با معاون حقوقی سازمان بورس:

سلب صلاحیت مدیرعامل بانک خصوصی حاضر در بورس قویا" تکذیب شد

معاون حقوقی سازمان بورس با اعلام رسیدگی مدیریت پیگیری تخلفات سازمان به تاخیر در ارایه اطلاعات بانک ها، صدور رای سلب صلاحیت مدیرعامل بانک خصوصی حاضر در بورس را قویا" تکذیب کرد.

جعفر جمالی در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، در برابر این سئوال که آیا خبر دیروز مبنی بر سلب صلاحیت مدیرعامل یک بانک خصوصی به دلیل ارایه اطلاعات غلط و ناقص به بورس و در نتیجه فریب سهامداران صحت دارد یا خیر ؟ توضیح داد: سازمان بورس حسب وظیفه قانونی و به عنوان مقام ناظر بازار سرمایه کشور بر رعایت مقررات حاکم بر افشا و ارایه اطلاعات و نظم تعریف شده در این زمینه نظارت می کند.

وی به بورس پرس گفت: در همین راستا رسیدگی به نحوه اطلاع رسانی و تاخیر در ارایه اطلاعات از سوی بانک ها در دستور کار مدیریت امور پیگیری تخلفات سازمان قرار دارد. منتها اینکه ورود هیات رسیدگی به تخلفات سازمان به موضوع منتهی به صدور رای مبنی بر سلب صلاحیت مدیران بانکی شده باشد، قویا تکذیب می شود.

براساس این گزارش، دیروز یکی از سایت ها اعلام کرده بود "مدیر عامل یک بانک خصوصی به دلیل ارایه اطلاعات غلط و ناقص به بورس و در نتیجه فریب سهامداران، در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات شرکت های بورسی سلب صلاحیت شده است. همچنین گفته می‌شود پس از طرح پرونده این بانک در هئیت تجدیدنظر و تاکید این هئیت بر تایید رای هیات بدوی، فشارهایی از سوی (...) برای عدم تایید رای هیات بدوی وارد شده است."

این موضوع دیروز در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ