کد خبر: ۵۳۹۷۵
۰:۰ - ۱۳۹۶/۵/۷

پیش بینی ادامه اقبال به سهام فلزی و معدنی و بهبود نسبی خودروسازان
توسط یک کارگزاری اعلام شد:

پیش بینی ادامه اقبال به سهام فلزی و معدنی و بهبود نسبی خودروسازان

یک کارگزاری با پیش بینی ادامه اقبال بازار سهام به نمادهای گروه فلزی و معدنی ، برای سهام گروه خودرویی افزایش تقاضا و یا حداقل شاهد عدم کاهش قیمت مجدد را برآورد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی هفته پیش با تقویت شاخص در نیمه کانال ۸۱ هزار واحدی و افزایش ارزش معاملات، امیدواری ها به تداوم بهبود شرایط بازار سهام بعد از ۴ سال بیشتر شد که کارگزاری آبان برای وضعیت بازار سهام در هفته جاری اعلام کرد در هفته های اخیر و با ادامه رشد قیمتی فلزات پایه در بازارهای جهانی شاهد بازگشایی های موفق و مثبت اکثر نمادهای گروه فلزی و معدنی و تقاضای بالای  آنها طی روزهای اخیر بودیم.

موضوعی که احتمالا هفته جاری و بخصوص در اوایل هفته (با تعادل بیشتر و هیجان کمتری) ادامه داشته باشد. اما نکته حائز اهمیت قرار گیری اکثر نمادهای گروه های مذکور در سطوح مقاومتی کوتاه مدت است که می تواند هفته ای پرحجم و تقابلی دیدنی بین خریداران و فروشندگان ایجاد کند.

هفته گذشته گروه خودرویی در ادامه معاملات فرسایشی، اکثرا با افت قیمتی به کار خود پایان دادند تا جایی که نمادهای "خچرخش، خودرو، خکمک، خمحرکه، خمحور، ختراک، خشرق و خمهر: با صف فروش آخرین روز هفته را به پایان رساندند و  به نظر می رسد با نزدیک شدن برخی نمادهای این گروه به سطوح حمایتی (همانند سطح 250 تومان برای نماد خودرو و 160 تومان برای نمادهای خچرخش و ختوقا) شاهد افزایش تقاضا و یا حداقل شاهد عدم کاهش قیمت مجدد گروه خودرویی باشیم .

نحوه دادوستدهایی که احتمالا تا زمان بازگشایی نمادهای "خساپا، خاور و خکاوه" ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ