کد خبر: ۵۴۰۱۸
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۵/۷

مدیرعامل بانک صادرات برنامه استراتژیک داد/ تبدیل به برترین بانک
بدون اشاره به توقف ۱۳ ماهه نماد:

مدیرعامل بانک صادرات برنامه استراتژیک داد/ تبدیل به برترین بانک

مدیرعامل بانک صادرات بدون توضیح درباره آخرین وضعیت توقف ۱۳ ماهه نماد و علت لغو مجمع سالانه، از برنامه استراتژیک برای همگامی با بانکداری بین الملل و تبدیل به برترین بانک کشور خبر داد و مهمترین دارایی بانک را اعتماد مشتریان دانست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سیاوش زارعتی که به جز نامه اوایل اسفند سال گذشته تاکنون درباره توقف نماد بانک صادرات از تیر سال گذشته و همچنین علت لغو مجمع سالانه 31 تیر و زمان بعدی توضیحی نداده، از برنامه استراتژیک برای همگامی با بانکداری بین الملل و تبدیل به برترین بانک کشور خبر داده است.

وی گفت :بانک صادرات ایران بصورت هدفمند تلاش کرده با شناسایی و اجرای استانداردهای بین المللی و حرفه ای در صنعت بانکداری به الگویی برجسته در بازار رقابتی بین بانکی تبدیل شود. البته از نظر شاخص های موجود، هنوز تا هدف گذاری های انجام شده فاصله زیادی داریم اما اطمینان داریم مسیر حرکت بانک صادرات ایران کاملا مثبت و امیدوار کننده است.

وی ادامه داد: برنامه استراتژیک در بانک توسط متخصصان و کارکنان با تجربه تدوین و بزودی تحولات بزرگی را در سطح سازمان از نظرکیفیت خدمات، تنوع محصولات و شیوه های ارائه سرویسهای بانکی به مشتریان شاهد خواهیم بود.

این مقام مسئول افزود: استاندارد سازی عملکردها، چابک سازی سازمان، ارائه خدمات به مشتریان متناسب با خواسته و انتظارات آنان و همچنین ارائه خدمات نوین مبتنی بر نرم افزار های تحت وب و گوشی های هوشمند از رئوس برنامه های استراتژیک بانک هستند.

زارعتی بدون اشاره به سهامدارانی که ناخواسته 13 ماه از سرمایه های خود نزد بانک صادرات دور شده اند، مهمترین دارایی بانک را اعتماد مشتریان اعلام کرد و گفت: باید با ارائه خدمات با کیفیت و متنوع تلاش کنیم به انتظارات مشتریان پاسخ داده و وفاداری آنان به بانک را افزایش دهیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ