کد خبر: ۵۴۰۲۹
۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۵/۸

رشد نسبی یک سهم با اعلام آخرین وضعیت دو پروژه ساختمانی

رشد نسبی یک سهم با اعلام آخرین وضعیت دو پروژه ساختمانی

عمران و توسعه فارس از ثبت قرارداد دو پروژه ۵۳ و ۶۷.۵ میلیارد تومانی با پیشرفت فیزیکی ۹۵ و ۱۰۰ درصدی خبر داد و با رشد نسبی قیمت سهام روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت عمران و توسعه فارس که با سرمایه 100 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد، از ثبت قرارداد دو پروژه 53 و 67.5 میلیارد تومانی خبر داد و با رشد نسبی قیمت سهام روبرو شد.

"ثفارس" اعلام کرد: پس از ابلاغ برنده شدن در مناقصه خرید پروژه های مجتمع اداری و تجاری و اقامتی دلگشا و مجتمع تجاری بازار مبل شارستان از شهرداری شیراز به ترتیب به ارزش 530 و 675 میلیارد ریال، قراردادهای آن منعقد و در تاریخ 7 مرداد 95 در دفتر این شرکت ثبت گردیده است.

همچنین به اطلاع می رساند که پروژه دلگشا دارای پیشرفت فیزیکی 95 درصد است که فروشنده موظف است پروژه را تکمیل و تحویل خریدار کند. همچنین پروژه بازار مبل نیز دارای پیشرفت فیزیکی 100 درصدی است . لازم به توضیح است که قراردادهای فوق تاثیری در سود و زیان سال جاری ندارد و هدف از سرمایه گذاری در پروژه های فوق، بازاریابی و فروش در سنوات آتی است.

همچنین اعلام اطلاعات افشا شده فوق، دارای آثار مالی بر دوره گزارشگری جاری نیست.

براساس این گزارش، "ثفارس" اسفند ماه نیز، انعقاد قرارداد مشارکت ساخت پروژه 8 طبقه به ارزش 94 میلیارد تومان و  مشارکت تامین مسکن فرهنگیان را اعلام کرده بود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ