کد خبر: ۵۴۰۶۷
۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۵/۹

پاسخ سخنگوی قوه ‌قضائیه درباره نامه‌ احمدی‌نژاد و حرف‌های بقایی

پاسخ سخنگوی قوه ‌قضائیه درباره نامه‌ احمدی‌نژاد و حرف‌های بقایی

سخنگوی قوه ‌قضائیه درباره اظهارات حمید بقایی پس از آزادی از زندان گفت:دادستان تهران با تشخیصی که خواهد داشت،در چارچوب قانون وارد می‌شود اما درباره اظهارات وی نسبت به خود، اهل شکایت نیستم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه شرق،غلامحسین محسنی‌اژه‌ای روز گذشته در نشست خبری درباره اظهارات حمید بقایی پس از آزادی از زندان و حرف‌های مطرح‌شده از سوی وی علیه قوه ‌قضائیه و شخص سخنگوی دستگاه قضا و اینکه مانند زمان وزارت اطلاعات دروغ می‌گوید، گفت: آنچه را که لازم است، درباره این پرونده دادستان تهران توضیح می‌دهد و اگر لازم باشد، اقدام می‌کند.

وی افزود: به دوستان قضائی توصیه می کنم زبان نامهربان برخی افراد باعث نشود از مرز عدالت خارج شویم. همواره توصیه کرده و می‌کنیم اگر افرادی خلاف قانون عمل کنند، به ضرر خود انها است و طبیعتا تحت تعقیب قرار می‌گیرند و فرقی نمی‌کند چه جریان یا فردی باشد. در‌این‌باره نیز دادستان تهران با تشخیصی که خواهد داشت، در چارچوب قانون وارد می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: مسائلی که از سوی این فرد مطرح شده، صحیح نیست و هر مقداری که قانون اجازه بدهد، از جمله دست‌خط ایشان، به‌ویژه موضوع انتقال از سوئیت به بند عمومی، از سوی دادستان تهران اطلاع‌رسانی می‌شود.با رسیدگی پرونده هم، مسائل مالی مشخص می‌شود.

محسنی اژه ای در پاسخ به سؤال در کنار این مسائل شاهد انتشار نامه‌های سرگشاده از ناحیه برخی افراد مانند وکیل بقایی و علی‌اکبر جوانفکر بودیم، این مسائل چطور تعقیب می‌شود؟ گفت: هیچ بعید نیست افرادی که متهم به فساد مالی می‌شوند، بخواهند با غوغاسالاری و احیانا فشار، مسیر پرونده را تغییر دهند. قوه ‌قضائیه بر اساس قانون، هر اقدامی را که لازم باشد، نه بیشتر، انجام می‌دهد. اینها تصور می‌کنند موقعیتی در جامعه دارند و می‌خواهند با برخی حرف‌ها و کارها، تست بزنند. کما‌اینکه مدتی قبل در انتخابات یک آزمایشی کردند لذا نباید خیلی به آنها بها داد.

وی درباره اظهارات بقایی نسبت به خود عنوان کرد: من اهل شکایت نیستم اما درباره نامه احمدی نژاد، بخشی از این نامه مورد پیگیری قرار می‌گیرد، هرکس از این طایفه یا غیر از این طایفه اقدامات خلاف قانون انجام دهد، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ