کد خبر: ۵۴۰۸۳
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۵/۹

رئیس عزادار ایمیدرو جزئیات افتتاح 3 طرح‌ را اعلام کرد/افزایش 10 میلیونی گندله
فردا با حضور معاون اول رئیس جمهور:

رئیس عزادار ایمیدرو جزئیات افتتاح 3 طرح‌ را اعلام کرد/افزایش 10 میلیونی گندله

معاون وزیر صنعت که در سوگ از دست دادن پدر عزادار شده، با اعلام زمان افتتاح ۳ طرح فولادی با حضور معاون اول رئیس جمهور در فردا گفت:با راه اندازی این کارخانه ها ۱۰ میلیون تن به ظرفیت گندله سازی افزوده می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی کرباسیان که در سوگ از دست دادن پدرگرامی خود عزادار شده، با اشاره به افتتاح طرح های فولادی به صدا و سیما گفت: فردا با حضور اسحاق جهانگیری کارخانه گندله سازی فولاد مبارکه افتتاح می‌شود که اولین و عظیم ترین پروژه گندله سازی شرق کشور  با سرمایه گذاری ۲.۵ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه و ظرفیت ۵ میلیون تنی است.

وی افزود: دومین کارخانه‌ای که افتتاح می‌شود، اوپال پارسیان است که از جمله طرح های نیمه تمام ایمیدرو بوده و عملیات بهره برداری آن اغاز شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: با راه اندازی کارخانه‌های جدید در مجموع ۱۰ میلیون تن به ظرفیت گندله سازی افزوده می‌شود. این در حالی است که در سال های ۹۲ و ۹۳ ما وارد کننده گندله بودیم، اما با تولیدات فعلی به سمت توازن تولید و مصرف گندله در صنعت فولاد حرکت می‌کنیم.

کرباسیان ادامه داد: کارخانه ۸۰۰ هزار تنی تولید کنسانتره فولاد نیز که بخش خصوصی ایجاد کرده، فردا بهره برداری خواهد شد.به همراه این طرح‌ها یک خط لوله گاز و همچنین دوبانده شدن جاده خواف - سنگان و چند طرح دیگر نیز از پروژه هایی است که به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ