کد خبر: ۵۶۰۹۸
۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۵/۱۰

رقابت ۱۴ بانک خصوصی و موسسه در نخستین المپیاد
پنچ شنبه در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود:

رقابت ۱۴ بانک خصوصی و موسسه در نخستین المپیاد

نخستین المپیاد علمی بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی پنچ شنبه با حضور ۱۴ بانک خصوصی برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نخستین المپیاد علمی بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی توسط کانون بانک های خصوصی و شرکت خدمات پژوهش و مشاوره مالی تابان خرد و با حضور 14 بانک خصوصی پنچ شنبه 12 مرداد برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، آیین گشایش این المپیاد فردا چهارشنبه در دانشگاه امیرکبیر و با سخنرانی کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و رئیس کانون بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی و حسین عبده تبریزی عضو شورای عالی بورس برگزار خواهد شد.

در این المپیاد 14 بانک اقتصاد نوین، آینده، کارآفرین، پارسیان، خاورمیانه، حکمت ایرانیان، گردشگری،مؤسسه اعتباری کوثر،  مؤسسه اعتباری ملل، دی، انصار،  سینا، ایران زمین و قوامین حضور دارند.

نامدار افروغ مدیرعامل شرکت خدمات پژوهش و مشاور مالی تابان خرد در این باره گفت: در راستای اهداف و مسئولیت اجتماعی، شناسایی و کشف استعدادها و نخبگان در حوزه مالی و بانکی، کانون بانک های خصوصی اقدام به طراحی و برگزاری این المپیاد کرده تا بستری فراهم شود که فرصت بروز استعدادها برای این گروه در صنعت بانکداری را فراهم سازد.

وی افزود: در این المپیاد از هر بانک و موسسه اعتباری خصوصی ۱۰ نفر در این آزمون رقابتی حضور خواهند داشت. این المپیاد با هدف شناخت برترین کارکنان شعب بانک ها و موسسات خصوصی کشور برگزار می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ