کد خبر: ۵۶۱۱۲
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۵/۱۰

فعالیت پارکبان ها غیر قانونی است؛ به هیچ عنوان پول ندهید
عضو شورای شهر تهران :

فعالیت پارکبان ها غیر قانونی است؛ به هیچ عنوان پول ندهید

یک عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه قرارداد پارکبان‌ها برای کنترل پارک حاشیه‌ای خیابان‌ها دو سال است که به اتمام رسیده، گفت: شهروندان به هیچ عنوان به این افراد وجهی پرداخت نکنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، اقبال شاکری با اشاره به ساماندهی پارک حاشیه‌ای شهر تهران و همچنین بهره‌گیری از بخش خصوصی درخصوص پارکینگ‌های این کلانشهر در جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر 100 هزار فضای پارکینگ حاشیه‌ای در سطح شهر تهران شناسایی شده که تا به حال 3000 فضا به صورت مکانیزه کنترل می‌شود و به زودی 12 هزار فضای دیگر نیز به کنترل مکانیزه مجهز خواهند شد.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر فضای پارک حاشیه‌ای در سطح شهر تهران به پارکینگ‌های اختصاصی مغازه‌ها ،نهادها و سازمان‌های دولتی تبدیل شده و پارکبان‌ها نیز به صورت غیرقانونی در حالی که دو سال است که قرارداد آنها به اتمام رسیده، در تهران مشغول فعالیت هستند.

این عضو شورای شهر از شهروندان تهرانی خواستار شد به هیچ عنوان به پارکبان‌ها وجهی پرداخت نکنند چراکه فعالیت این افراد غیرقانونی است و درخصوص جمع‌آوری این افراد باید پلیس راهور اهتمام بیشتری نشان دهد تا این پدیده غیرقانونی حذف شود.

شاکری بر لزوم ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در موضوع پارکینگ‌ها اشاره کرد و افزود: باید برای سرمایه‌گذاری در حوزه پارکینگ‌ها از ظرفیت بخش خصوصی بهره بگیریم. به زودی نیز 50 ماشین جدید مکانیزه پارک حاشیه‌ای که خریداری شده به کارگیری خواهند شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» سيد | ساعت ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۵/۱۱
1
0
پاسخ
خب چرا آنها را جمع آوري نمي كنيد؟؟!!!
» شاهی‌فر | ساعت ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۵/۱۱
0
0
پاسخ
یک عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه قرارداد پارکبان‌ها برای کنترل پارک حاشیه‌ای خیابان‌ها دو سال است که به اتمام رسیده، گفت: شهروندان به هیچ عنوان به این افراد وجهی پرداخت نکنند

پارکبان‌ها نیز به صورت غیرقانونی در حالی که دو سال است که قرارداد آنها به اتمام رسیده، در تهران مشغول فعالیت هستند

به حق چیز ندیده و نشنیده
موسسات غیرمجاز
و حالا پارکبازن غیرمجاز
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ