کد خبر: ۵۶۱۶۹
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۵/۱۳

آغاز ساماندهی تعاونی اعتباری وحدت در روز های آتی و خواسته از سپرده گذاران
توسط موسسه ملل انجام می شود:

آغاز ساماندهی تعاونی اعتباری وحدت در روز های آتی و خواسته از سپرده گذاران

موسسه اعتباری ملل با توجه به اینکه مدیریت دارائی‌ها و بدهی‌های تعاونی اعتباری وحدت(آرمان) به این موسسه واگذار شده اعلام کرد: این ساماندهی طی روزهای آتی آغاز خواهد شد و سپرده گذاران تا انتشار اطلاعیه های بعدی از هر گونه مراجعه و تماس تلفنی با شعب خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از مؤسسه اعتباری ملل، در راستای ساماندهی بازار غیر متشکل پولی، تعیین تکلیف آخرین تعاونی های اعتباری غیر مجاز با تصمیم بانک مرکزی و تفاهم با بانک های تجارت، آینده و موسسه اعتباری ملل به سرانجام رسید.

بر این اساس مدیریت دارائی ها و بدهی های تعاونی اعتباری وحدت (آرمان) به موسسه اعتباری ملل واگذار شد بنابر این این ساماندهی پس از هماهنگی با مرجع قضایی و برنامه ریزی لازم طی روزهای آتی آغاز خواهد شد.

از سپرده گذاران و مشتریان تعاونی اعتباری وحدت(آرمان) درخواست می شود از هر گونه مراجعه و تماس تلفنی با شعب و ادارات موسسه اعتباری ملل و هم چنین مراجعه به شعب تعاونی اعتباری وحدت تا انتشار اطلاعیه های بعدی خودداری کند.بدیهی است کلیه امور مربوط به مشتریان تعاونی اعتباری وحدت در شعبی که افتتاح حساب کرده اند انجام خواهد شد.
 
موسسه اعتباری ملل ضمن پشتیبانی از تصمیم بانک مرکزی، وظیفه می داند از تمام ظرفیت ها، برای کمک به هموطنان استفاده کرده تا مشکل بوجود آمده در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شود.
 
انتهای پیام

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ