کد خبر: ۵۶۱۷۸
۹:۶ - ۱۳۹۶/۵/۱۵

مجلس از توسعه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و صادرات حمایت می‌کند
لاریجانی در مراسم تحلیف:

مجلس از توسعه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و صادرات حمایت می‌کند

ریس مجلس گفت: مجلس از توسعه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و توسعه صادرات حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، علی لاریجانی در آیین تحلیف دوازدهمین ریاست‌جمهوری در سخنانی ضمن خیرمقدم به رؤسای ‌جمهور و سران کشورهای مختلف خارجی و همچنین مسئولان نهادهای بین‌المللی ازجمله اتحادیه اروپا، اکو، اجلاس بین‌المجالس و شورای همکاری کشورهای اسلامی گفت: ملت ایران با وجود همه دشمنی قدرت‌های بزرگ در مسیر استقلال از مشروطه تاکنون از پای نایستاده و با برپایی انقلاب به اهداف استقلال‌طلبانه نائل آمده است.

وی افزود: امید است با رویکرد موشکافانه و دقیق و آگاهی درست از مسائل کشور دولت جدید در توسعه همه‌جانبه در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی موفق باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: در سال‌های پس از انقلاب ۳۶ انتخابات در ایران انجام شده و ١٢ دولت، ١٠ مجلس و پنج دوره خبرگان رهبری به انتخاب مردم تشکیل شده که نشان‌دهنده عمق مردم‌سالاری دینی است. همچنین انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری با ۷۲ درصد مشارکت مردمی عمق مردم‌سالاری دینی و مشارکت مردم در سرنوشت و تعامل با نظام اسلامی را نشان می‌دهد که از دوراندیشی امام حکایت می‌کند که با این تدبیر از استقرار استبداد می توان جلوگیری کرد.

لاریجانی افزود: در آستانه استقرار دولت دوازدهم و در فضای آشفته منطقه‌ای، ایران از امنیت پایدار برخوردار است. تلاش مسئولان و پایمردی ملت امنیت بیشتری را در سال‌های آینده نوید می‌دهد. همچنین همکاری قوای سه‌گانه در کشور زمینه مساعدی برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و توسعه همه‌جانبه فراهم کرده است.

به گفته وی،مجلس از توسعه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و توسعه صادرات حمایت می‌کند و امید دارد دولت با تدبیر و نگاه واقع‌بینانه و رویکرد توسعه‌ای در مسیر پیشرفت و تعالی موفق باشد و مجلس نیز در این مسیر نظارت خواهد کرد. با تعامل دولت جدید و مجلس، دولت در چارچوب قوانین و قانون برنامه ششم توسعه مسائل را سامان داده و موجبات تعالی را فراهم می کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ