کد خبر: ۵۶۱۸۷
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۵/۱۵

بازی جدید امارات با ایران با بلوکه کردن حساب‌ها برخی شرکت ها
رئیس اتاق مشترک ایران و امارات خبر داد:

بازی جدید امارات با ایران با بلوکه کردن حساب‌ها برخی شرکت ها

رئیس اتاق مشترک ایران و امارات گفت:امارات به بهانه تحریم‌های۲ ماه پیش ایران به دلیل فعالیت‌های موشکی، بازی جدیدی آغاز کرده و حساب‌ شرکت‌های ایرانی را که چندان مواضع روشنی ندارند،بلوکه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه شرق، امارات متحده عربی که به بهانه تحریم‌های دو ماه پیش ایران به دلیل فعالیت‌های موشکی، بازی جدیدی آغاز کرده و حساب‌های شرکت‌های ایرانی را که چندان مواضع روشنی ندارند، بلوکه می‌کند. چنین بهانه‌ای فقط در دست این کشور عربی نیست و عمان، کویت و قطر هم در حاشیه خلیج‌فارس با این کشور همراه شده‌اند.

در این رابطه مسعود دانشمند رئیس اتاق مشترک ایران و امارات گفت: امارات با بهانه پول‌شویی، درست پس از تحریم‌های دو ماه پیش آمریکا علیه ایران در مورد تحریم‌های موشکی، حساب شرکت‌های ایرانی را یک‌به‌یک می‌بندد.

وی با بیان اینکه دامنه نفوذ تحریم‌های اخیر آمریکا از امارات، عمان، کویت و قطر به چین و کره و تایوان هم رسیده ، ادامه داد: آن‌گونه که از جلسات مشترک با اماراتی‌ها خبر می‌رسد، سیاست باز هم بر روابط دو کشور، سایه انداخته و آنها بهانه‌هایی مانند نگرانی‌ از تحریم‌های مجدد آمریکا را مطرح می‌کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ