کد خبر: ۵۶۲۰۰
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۵/۱۵

قرارداد رنو با ایدرو فردا امضا می شود
معاون وزیر صنعت:

قرارداد رنو با ایدرو فردا امضا می شود

معاون وزیر صنعت با اشاره به اینکه قرارداد رنو با ایدرو یکی از بهترین قراردادهای خودرویی خواهد بود گفت: فردا قرارداد رنو با ایدرو امضا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن صالحی نیا با اشاره به اینکه قرارداد رنو با ایدرو یکی از بهترین قراردادهای خودرویی خواهد بود به تسنیم گفت: فردا قرارداد رنو با ایدرو امضا خواهد شد.

وی با بیان اینکه قراردادهای خودرویی کاملا محرمانه اند افزود: جزئیات این قرارداد را وزارت صنعت نمی تواند اعلام کند اما ایدرو بخش هایی از آن را می تواند در اختیار خبرنگاران قرار دهد.

بنابر این گزارش،خودروسازان فرانسوی مهرماه سال گذشته به دومین توافق شیرین با ایرانی‌ها دست پیدا کردند که براساس آن یک شرکت جوینت ونچر برای تولید محصولات مشترک در ایران که 40 درصد سهام آن متعلق به ایدرو و 60 درصد آن متعلق به رنو خواهد بود،ایجاد خواهد شد. آورده ایدور در این همکاری مشترک،خودروسازی بن‌رو بوده و رنو نیز نسبت به انتقال فناوری و سرمایه‌گذاری اقدام خواهد کرد.

همچنین ظرفیت اولیه تولید کارخانه مشترک رنو و ایدرو سالانه 150 هزار دستگاه تعیین شده که در آن دو خودروی سیمبل و داستر جدید به‌عنوان اولین محصولات در سال 2018 در این کارخانه به تولیدمی‌رسند و و در فاز دوم 300 هزار خودرو تولید می‌شود. این خودرو ساز فرانسوی درقرارداد همکاری با ایدرو بدون مشارکت ایران خودرو و سایپا و به طور مستقل به تولید محصولات در ایران اقدام می کند.

در حال حاضر با وجود تمام انتقادات،محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت با اعتقاد بر اینکه در این قرارداد تمام چکش کاری ها انجام شده فردا این قراداد را به امضا نهایی خواهد رساند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ