کد خبر: ۵۶۲۰۳
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۵/۱۵

وزارت اقتصاد به شکایت سهامدار حقیقی کنتورسازی ایران پاسخ داد

وزارت اقتصاد به شکایت سهامدار حقیقی کنتورسازی ایران پاسخ داد

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت اقتصاد، به شکایت یکی از سهامداران حقیقی کنتورسازی ایران پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی پرونده کنتورسازی ایران با برگزاری دو جلسه مسئولان مرتبط در وزارت اقتصاد و احضار دو مقام مسئول سابق بازار سرمایه به دادگاه جرایم اقتصادی در جریان است که در تازه ترین رویداد ، مشاور وزیر اقتصاد و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت اقتصاد، دیروز 14 مرداد ، جواب شکایت یکی از سهامداران حقیقی را با استناد به نامه 17 تیر سازمان بورس داده است.

در نامه سازمان بورس که به امضاء شاپور محمدی رئیس سازمان بورس است،ضمن اشاره درباره نقش مستقیم شرکت ها در افشای اطلاعات، اعلام شده ضمن صدور رای کمیته بررسی تخلفات ، از شرکت کنتورسازی و حسابرس آن به مزجع قضایی شکایت شده و پیگیری ها در جریان است.

نامه مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت اقتصاد

پاسخ رئیس سازمان بورس به وزارت اقتصاد

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» حسن | ساعت ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۵/۱۵
2
0
پاسخ
سلام. آقای مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت اقتصاد و همچنین آقای شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار این که برای سهامداران یک شرکت بورسی که با دستور اداره نظارت سهامش معامله شده، جواب نشد. نامه شما دو بزرگوار مصداق نوکر ما چاکری داشت و چاکر ما نوکری داشت هست و عیناً نشانه خالی کردن وزارت اقتصاد و سازمان بورس از جوابگویی به سهامداران و خانواده بی چاره انهاست.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ