کد خبر: ۵۶۲۰۷
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۵/۱۵

قول مدیران دومین شرکت جدید برای کشف قیمت جذاب / مهمترین دستاورد

قول مدیران دومین شرکت جدید برای کشف قیمت جذاب / مهمترین دستاورد

مسئولان مبین وان کیش با اعلام آخرین عملکری و زمان عرضه اولیه و مهمترین دستاورد، اعلام کردند طبق توافق با فرابورس، قیمت عرضه اولیه برای سهامداران جذاب خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در پی درج شرکت مبین وان کیش با نماد "اوان" در فرابورس با سرمایه اسمی 10 میلیارد تومانی و معارفه قبلی در دی ماه سال گذشته، اعضای هیات مدیره شرکت و مدیران توسعه و مالی اقتصادی گسترش الکترونیک مبین ایران ، آخرین وضعیت عملیاتی را اعلام کردند تا سهام آن آماده عرضه اولیه طی 2 روز آینده باشد.

به این ترتیب ، سه شنبه جاری ، 10 درصد سهام این شرکت به عنوان دومین شرکت جدید سال جاری در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.

معرفی شرکت از زبان سهامدار عمده

محمود اعلایی معاون توسعه و کسب و کار گسترش الکترونیک مبین ایران ( سهامدار عمده "اوان ) درخصوص معرفی این شرکت اظهار داشت: شرکت مبین وان یکی از زیر مجموعه های هلدینگ گسترش الکترونیک مبین ایران است که در سال 89 به ثبت رسیده و از سال 90 فعالیت اصلی را بعنوان یکی از اولین تجمیع کننده های محتوا و خدمات (اگری گیتور) همراه اول و پروژه بزرگ 8 ستاره آغاز کرده است. این مجموعه  همراه با  7هلدینگ دیگر، زیر مجموعه گروه اقتصادی تدبیر و کل مجموعه، زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام است.

وی ادامه داد: کل این هلدینگ ها ، درآمد و سودهای تقسیم شده را در اختیار بنیاد برکت قرار می دهند تا این هزینه خرج مناطق محروم و مسایل عام شود.

این مقام مسئول در مورد حوزه فعالیت این شرکت افزود: مبین وان در حوزه های زیر ساخت،اپراتور،تجمیع کننده و هدایت کننده خدمات ودر بسته های ارایه کننده محتوا خدمت رسانی می کند.

اعلایی درخصوص هدف گذاری مبین وان گفت: این شرکت متولی راه اندازی کسب و کار برای بقیه شرکت ها است تا فناوری را در قالب ایده با مشارکت خصوصی وارد کشور کرده و سپس با عرضه شرکت ها از آنها خارج شود.

وی مهمترین دستاورد سال جاری را اخذ مجوز ایر مدیا به عنوان اولین شرکت ایرانی در صنایع هوایی ذکر کرد که هم اکنون در هواپیمایی آتا جهت عرضه محتوا در حین پرواز به مسافران می پردازد.

معاون توسعه مبین ایران با اشاره به اینکه سهم بازار از 2G و  3Gبه سمت 4G وLTE  حرکت کرده ادامه داد: با رشد بازار و هدف گذاری شرکت ها به این سمت،اپلیکیشن ها و پرداخت های درون برنامه ای به سمت فناوری های روز سوق می یابد.

اعلایی درخصوص مجموعه فعالیت شرکت گفت: شرکت در 2 حوزه قدیمی و جدید فعالیت می کند، خدمات قدیمی که از سال 90 بوده و ادامه دارد شامل، خدمات ارزش افزوده و تلفن سراسری 8 ستاره است، خدمات جدید نیز وابسته به اپراتور نیست و در انحصار مبین وان قرار دارد که شامل خدمت بینتو و آموزش الکترونیک است که از سال 95 در جهت ارایه خدمات دیگر بجز سرویس هایی که انجام می شد، ایجاد شده است.

قیمت عرضه جذاب برای سهامداران

علیرضا خداکرمی عضو هیات مدیره "اوان" نیز با اعلام انحصاری بودن شرکت و فعالیت های رو به رشد، درخصوص پوشش بودجه 3 ماهه گفت: در حالی سود هر سهم سال جاری 533 ریال پیش بینی شده که طی سه ماه اول 145 ریال از این سود معادل 27 درصد پوشش داده شده است.

وی افزود: عرضه اولیه 10 درصد سهام ( 10 میلیون سهم ) که احتمالا" سه شنبه جاری خواهد بود، به روش ثبت سفارش خواهد بود. در این بین با توجه به ساختار شرکت و توافق با فرابورس ، قیمت عرضه اولیه برای سهامداران جذاب خواهد بود. این درحالی است که علاوه بر عرضه اولیه 10 درصدی ، سال آینده نیز 10 درصد دیگر عرضه خواهد شد.

خداکرمی با اشاره به اینکه محقق نشدن بخشی از درآمدها در سال گذشته، ناشی از عملکرد همراه اول و مبین وان نبوده، گفت: محقق نشدن بخشی از درآمدها حاصل از تغییر فناوری از 2G و 3G بوده و برنامه های جدید در حوزه LTE، همه ریسک ها را پوشش خواهد داد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ