کد خبر: ۵۶۲۰۸
۰:۲ - ۱۳۹۶/۵/۱۶

گزارش های خواندنی نخستین نشریه دیجیتال تخصصی بازارسرمایه

گزارش های خواندنی نخستین نشریه دیجیتال تخصصی بازارسرمایه

سرمایه گذاری در سهام پتروشیمی، بحران بانکی، فرصت های سرمایه گذاری در قطر، دلهره انحصار در بورس، "بیت کوین" پول معروف الکترونیک جهان و ... در نخستین نشریه دیجیتال تخصصی بازارسرمایه بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شماره پنجم ماهنامه گزارش بورس که از سال گذشته آغاز به فعالیت کرده منتشر شد.

در این شماره، برای نخستین بار مقاله اصلی بیت کوین که منجر به معرفی این پول الکترونیک در جهان شده به همراه گزارش‌هایی درخصوص بحران بانکی، فرصت های سرمایه گذاری در قطر، بررسی سرمایه گذاری در سهام پتروشیمی، مقدار سود صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله و اهمیت هوش مصنوعی برای بورس ، منتشر شده است.

در بخشی دیگری از این نشریه به بررسی اهمیت بازار سرمایه و صندوق‌های سرمایه گذاری جسورانه در تامین سرمایه شرکت‌های دانش بنیان پرداخته شده است.

همچنین در بخش نماگرها مهمترین مولفه های بازارهای سرمایه گذرای در فصل بهار با استفاده از نمودارهای پیشرفته بررسی شده است.در این بخش‌ها تلاش شده با زبان تصویر مهمترین بستر‌های سرمایه گذاری همچون بازار سهام، طلا و ارز، مسکن و... مورد واکاوی قرار گیرد.

گزارش بورس در این شماره همچنین  دلهره انحصار در بورس، چالش افزایش قیمت خدمات نرم افزاری در صندوق های سرمایه گذاری را که منجر به اعتراض برخی کارگزاران به عنوان مدیر صندوق ها ی سرمایه گذاری شده را بررسی و راه حل های را در گفت و گو با کارشناسان شناسایی کرده است.

ماهنامه گزارش بورس نخستین نشریه تخصصی بازار سرمایه است که به صورت دیجیتال منتشر می‌شو و برای دریافت رایگان می توان سایت خبری بورسک  و اینجا مراجعه کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ