کد خبر: ۵۶۲۳۹
۱۳:۲ - ۱۳۹۶/۵/۱۶

نخستین شرکت اروپایی وارد طرح برندسازی پمپ بنزین ها شد
مدیرعامل ملی پخش فرآورده های نفتی :

نخستین شرکت اروپایی وارد طرح برندسازی پمپ بنزین ها شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از ورود یک شرکت یونانی- رومانیایی به طرح برندسازی جایگاه های عرضه سوخت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، منصور ریاحی درباره آخرین وضعیت اجرای طرح برندسازی پمپ بنزین ها و مشارکت شرکت های خارجی در این طرح به ایرنا گفت: یک شرکت یونانی- رومانیایی از طریق شراکت با یک شرکت داخلی وارد طرح برندسازی شده است.

وی افزود: اکنون، تعداد زیادی پمپ بنزین به صورت شخصی اداره می شود که مشکلاتی را ایجاد می کند اما از طریق ساماندهی آنها در قالب چند برند مشخص،امکان ارایه بهتر خدمات برای مشتریان فراهم می شود.

ریاحی ادامه داد: این شرکت از طریق اجرای طرح برند، کیفیت ارایه خدمات را در پمپ بنزین ها افزایش می دهد، همچنین نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت از طریق این طرح، تسهیل می شود.

بنابر این گزارش، با توجه به شیوه اداره جایگاه های عرضه سوخت که به شکل سنتی و فردی است، قرار شده با استفاده از تجربه سایر کشورها، طرح برندسازی پمپ بنزین ها اجرا شود. تاکنون 53 شرکت به عنوان برند، تاییدیه ایجاد جایگاه های زنجیره ای را دریافت کرده اند تا در قالب طرح برند فعالیت را آغاز کنند.در تهران نیز نزدیک به 10 جایگاه در قالب سه برند فعال شده اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ