کد خبر: ۵۶۲۶۴
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۵/۱۷

تقدیر لاریجانی از قالیباف و مسائل سیاسی پشت پرده
در مراسم افتتاح خط ٨ مترو صورت گرفت:

تقدیر لاریجانی از قالیباف و مسائل سیاسی پشت پرده

رئیس مجلس در مراسم افتتاح خط ٨ متروی تهران با اشاره به اینکه در زندگی سیاسی،مسائلی پشت قضایا گفته می شود، از شهردار تهران قدردانی کرد و گفت: خدمت به مردم و شهر تهران باقیات و صالحات است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، علی لاریجانی در مراسم افتتاح خط ٨ متروی تهران که با حضور محمدباقر قالیباف و سردار عبدالهی برگزار شد، گفت: انصافا گروهی که در شهرداری تلاش کردند، برای آبادانی شهر خوب کار کردند. به‌ویژه قالیباف هرچند دردمندانه صحبت کرد اما زحمت زیادی برای شهر تهران کشید.

وی با اشاره به اینکه قلیباف با روحیه تلاشگری کارهای مهمی انجام داد،افزود: اینکه فرودگاه مهرآباد و شبکه متروی شهر تهران به یکدیگر وصل می‌شود، کار بسیار عظیم، ارزشمند و به‌موقعی بود که انجام شد و بنده از وی و همه مدیرانی که در این پروژه تلاش کردند، به‌ویژه قرارگاه سازندگی سپاه تشکر می‌کنم.

این مقام مسئول با بیان اینکه کار اصلی در این پروژه برعهده قرارگاه سازندگی سپاه بود، گفت: کار قرارگاه سازندگی بسیار ستایش‌برانگیز است و مجموعه اموری که این قرارگاه در این زمینه در کل کشور انجام می‌دهد، انصافا ارزشمند و قابل تقدیر است. قالیباف و دوستان دیگری که کار کردند دلخور نباشند از اینکه مسائلی در پشت این قضایا گفته می‌شود. البته گفتن این حرف‌ها خوب نیست اما نسبت به سایر امور هم همین‌گونه است و حرف‌هایی می‌زنند.

لاریجانی اضافه کرد: در سایه شئون هم همین‌گونه است، البته می‌گویم این کارها خوب نیست اما در زندگی سیاسی این صحبت‌ها وجود دارد. بنابراین از اینکه پشت سر نگاه می‌کنید و می‌بینید در شهر تهران خدمت کرده و زحمت کشیدید اینها باقیات و صالحاتی است.

وی ادامه داد: حال ممکن است اختلافات سیاسی وجود داشته باشد اما کسی که کار می‌کند، باید از وی تشکر کرد. بنابراین دوستانی که در شهرداری و در رأس آن شورای شهر و معاونان آنها و مدیران مختلف کار کردند، بدانند که خدمات انها دیده می‌شود و از مباحثی که در گوشه کنار می‌گویند ناراحت نباشد.من حتما به گروه‌های مختلف و جریانات و همچنین رسانه‌ها توصیه می‌کنم رعایت حال زحمت‌کشان را داشته باشند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ