کد خبر: ۵۶۲۷۹
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۵/۱۷

واکنش لاریجانی به شایعات نقش رهبری در انتخاب کابینه

واکنش لاریجانی به شایعات نقش رهبری در انتخاب کابینه

رئیس مجلس درباره شایعات مربوط به نقش مقام معظم رهبری در انتخاب کابینه گفت: تا آنجا که اطلاع دارم ایشان بیشتر معیارها را در رابطه با انتخاب افراد صالح بیان کرده و راجع به افراد نظری نداده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از مهر، علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس با قدردانی از میهمانان داخلی و خارجی که در مراسم سوگند رئیس جمهور حضور یافتند گفت: حضور ۵۰۰ میهمان خارجی که ۱۳۰ نفر از آنها مقامات عالی رتبه از ۱۰۵ کشور بودند،نوعی ارج نهادن به مردم سالاری دینی بود .

وی با اشاره به در آستانه تشکیل بودن هیات دولت جدید گفت: امیدواریم هیات دولت با سرعت تشکیل شود و حرکت اجرایی شکل جدیدی گیرد،گاهی در برخی رسانه ها در مورد برخی تعاملات بین مجلس و دولت، سخن گفته شده که متاسفانه این امر هم ذهنیات و حدسیات است و هم غیرواقعی است.

این مقام مسئول تاکید کرد: انتخاب وزرا حق رئیس جمهور است و کسی جز ایشان، نقشی در این امر ندارد و گمانه زنی های رسانه ای مخصوصا آنچه که مربوط به مجلس و رئیس مجلس است، واقعیت ندارد.

لاریجانی درباره شایعات مربوط به نقش رهبری در انتخاب کابینه تصریح کرد: تا آنجا که من اطلاع دارم ایشان بیشتر معیارها را در رابطه با انتخاب افراد صالح بیان کرده و راجع به افراد نظری نداده اند،لذا خواهش می کنم به اصل موضوع توجه شود و به حاشیه هایی که واقعیت ندارد تمرکز نشود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ