کد خبر: ۵۶۳۲۵
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۵/۱۹

واکنش به فساد مالی ۲ مسئول و تخلف شرکت بورسی/ شرط نصب صندوق ها
رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد:

واکنش به فساد مالی ۲ مسئول و تخلف شرکت بورسی/ شرط نصب صندوق ها

رئیس اتاق اصناف ایران به تودیع وثیقه چند صد میلیارد تومانی آزادی ۲ مقام عالی رتبه مرتبط با صندوق‌های فروشگاهی واکنش نشان داد و با اعلام شرط نصب صندوق ها گفت: تخلف شرکت بورسی را نمی دانم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی فاضلی در واکنش به خبری که درباره احضار دو مقام عالی رتبه اتاق اصناف ایران در خصوص صندوق‌های فروشگاهی و آزادی به قید وثیقه چند صد میلیاردری منتشر شده به تسنیم با اظهار تعجب، اظهار کرد: اطلاعی در این باره ندارم و از اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف کسی به این اتهامات بازداشت نشده است.

وی افزود: باید اعلام کنند که آن دو مقام عالی رتبه اتاق اصناف که احضار شده‌اند چه کسانی بودند. روزنامه ای که این خبر را منتشر کرده باید اعلام کند که چه کسی احضار شده ، زیرا اطلاع‌رسانی به این شکل درست نیست.

این مقام مسئول تصریح کرد: این خبر به خلاف توسط آن روزنامه منتشر شده که دو نفر احضار شده و برای آزادی خود وثیقه گذاشته‌اند. دلیل انتشار چنین خبری را نمی‌دانم. چطور ممکن است یک فرد از اتاق بتواند وثیقه چند صد میلیاردی را تامین کند که این امر نیز خود حکایت از صحیح نبودن خبر دارد.

خبر بازداشت 3 روزه نیز کذب بود

فاضلی ادامه داد: جالب است که یکی از رسانه‌ها نیز خبر بازداشت سه روزه من را نیز داده بود که این امر صحت ندارد.

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه اگر تخلفی باشد دستگاه قضا باید آن را تشخیص دهد گفت: اتاق اصناف طرف قرارداد با هیچ کسی (با شرکتهای تولید کننده صندوق های فروشگاهی) نیست.

وی ادامه داد: اتاق اصناف براساس قانون یک وظیفه ملی دارد که آن نیز اقدام در زمینه تجهیز کردن است.

تخلف شرکت بورسی را نمی دانم

فاضلی افزود: در این ارتباط ممکن است یک کارخانه، شرکت، یا بورسی (کنتورسازی ایران) باشد که من به آن وارد نیستم که بدانم چه تخلفی صورت گرفته است. سهامداران سهم ساخته‌اند یا نه نمی دانم من هم مانند دیگران شنیده‌ام، اگر مشکلی باشد مراجع قضایی خود در این رابطه اقدام می‌کنند.

شرط نصب صندوق های مکانیزه فروشگاهی

رئیس اتاق اصناف ایران در ارتباط با زمان نصب صندوق های مکانیزه فروشگاهی گفت: آئین‌نامه صندوق های فروشگاهی نوشته و ابلاغ شده و سازمان امور مالیاتی باید جلسه‌ای در این ارتباط بگزارد و آن را اجرا کند.  در آئین‌نامه، به انتخاب اولویت‌ها اشاره شده و براساس آن کار آغاز می‌شود و ملزومات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن را سازمان امور مالیاتی مکلف است تجهیز کند.

فاضلی گفت: در بحث اجرا نیز سازمان امور مالیاتی مکلف به اجرای این طرح است.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از طی زمان طولانی از تصمیم به نصب صندوق های فروشگاهی، چرا هنوز به مرحله اجرایی نرسیده،گفت: سازمان امور مالیاتی باید این طرح را به مرحله اجرایی درآورد اما در آئین‌نامه زمانی برای اجرای تعیین نشده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ