کد خبر: ۵۶۳۴۸
۰:۰ - ۱۳۹۶/۵/۲۱

پیش بینی سهام ۳ گروه فلزات، پالایشگاه و آی تی در هفته جاری
توسط یک کارگزاری بررسی شد:

پیش بینی سهام ۳ گروه فلزات، پالایشگاه و آی تی در هفته جاری

وضعیت عرضه و تقاضای سهام سه گروه فلزات، پالایشگاه و آی تی در هفته جاری توسط یک کارگزاری پیش بینی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در ادامه روند نوسانی بازار سهام ، شاخص بورس در آخرین روز هفته با رشد 265 واحدی به رقم 81 هزار و 579 واحد رسید و کارگزاری آبان برای هفته جاری ، پیش بینی کرد ، در ادامه رشد قیمت های جهانی فلزات پایه، اکثر نمادهای گروه فلزی و معدنی و بخصوص گروه روی در اواخر هفته گذشته با معاملاتی مثبت و پرتقاضا مواجه شدند. رخدادی که احتمالا در شروع این هفته نیز ادامه خواهد داشت.

اما نکته قابل توجه قرار گیری برخی نمادهای تاثیر گذار این گروه از جمله نمادهای ارزنده "فولاد، فخوز، فملی، ذوب، ارفع، کیمیا، فولاژ، کروی، کاما و فرآور" در سطوح مقاومتی کوتاه مدت خود هستند که می تواند با افزایش حجم معاملات و تقابل قابل توجه خریداران و فروشندگان همراه باشد.

با توجه به نحوه معاملات چهارشنبه هفته گذشته، پیش بینی می شود گروه پالایشگاهی در این هفته با افزایش نسبی تقاضا و معاملاتی مثبت مواجه باشند. در این بین نمادهای "شبریز، شراز و شاوان" احتمالا از اقبال بیشتری برخوردار خواهند بود.

همچنین در آخرین روز هفته گذشته با عرضه اولیه نماد اوان در قیمت 3470 ریال مواجه شدیم که با توجه به کوچک بودن شرکت ( با 10 میلیارد تومان سرمایه اسمی )، احتمالا شاهد تشکیل صف خرید پرحجم و عرضه های محدود آن در این هفته باشیم اما به نظر مابقی نمادهای گروه آی تی همچنان با معاملاتی متعادل، هفته پیش رو را آغاز کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ