کد خبر: ۵۶۴۷۳
۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۵/۲۴

پاسخ عبده تبریزی و محمدی به شایعه تغییر رئیس سازمان بورس
در پاسخ به بورس پرس اعلام شد:

پاسخ عبده تبریزی و محمدی به شایعه تغییر رئیس سازمان بورس

رئیس سازمان و عضو شورای عالی بورس درباره شایعه روزهای اخیر مبنی بر تغییرات مدیریتی در نهاد بازار سرمایه توضیح دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، این روزها که کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم معرفی و تکلیف آن تا آخر هفته توسط مجلس مشخص می شود، شایعات و گمانه زنی های متعددی درباره تغییرات مدیریتی سازمان بورس مطرح و حتی نام چند گزینه برای ریاست به میان آمده است.

در این رابطه حسین عبده تبریزی دیروز شایعه حضور در یکی از سمت های دولتی از جمله ریاست سازمان بورس را با انتشار مطلبی در اینستاگرام ، رسما" تکذیب کرد.

وی همچنین دیروز در حاشیه نخستین جشنواره بورس و رسانه در برابر این سئوال بورس پرس که آیا در برابر تکذیب حضور وی در دولت و قبول ریاست سازمان بورس ، تغییر رئیس سازمان در شورای عالی بورس به میان آمده یا خیر؟ توضیح داد: خیر. این موضوع واقعیت ندارد.

عبده تبریزی در واکنش به دیگر سئوال که با این اوصاف ریاست سازمان بورس با حضور وزیر اقتصاد آینده ، تغییری نخواهد کرد؟ گفت: تا آنجایی که من مطلع هستم ، در این مورد هیچ بحثی در شورای عالی بورس مطرح نشده است.

همچنین شاپور محمدی که از مرداد سال گذشته ، عهده دار ریاست سازمان بورس شده ، در واکنش به این سئوال بورس پرس که شایعه کناره گیری از این سمت و حضور احتمالی در بدنه دولت تا چه حد صحت دارد ؟ اظهار داشت: برنامه ام درباره بازار سرمایه این است که تا هر روزی که در سازمان بورس باشم، اهداف و برنامه های مدنظر را انجام دهم.

وی ادامه داد: بخشی از برنامه ها و خواسته ها طی یک سال انجام شده و امیدوارم تا هر زمانی که در خدمت بازار سرمایه باشم، دیگر برنامه های مدنظر را پیاده کنم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ