کد خبر: ۵۶۴۸۴
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۵/۲۴

عضویت در شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر تخلف است /۳ اشکال
معاون قضایی دادستان کل کشور:

عضویت در شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر تخلف است /۳ اشکال

معاون قضایی دادستان کل کشور درخصوص عضویت در شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده گفت: اگر عضویت مسئولان وزارت ارتباطات در توئیتر صحت داشته باشد این عضویت از ۳ جهت اشکال دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالصمد خرم آبادی درخصوص عضویت در شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده به خبرنگاران گفت: عضویت در شبکه‌های فیلتر شده تخلف است. چرا که وقتی انجام امری در اجرای قوانین و مقررات یا دستور قضایی ممنوع شد، عدم رعایت مقررات هم نوعی تخلف محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: توئیتر با دستور قضایی فیلتر شده و تخلف از دستور قضایی هم پذیرفته نیست. بنابراین در صورت عضویت مسئولان وزارت ارتباطات در توئیتر ، این عضویت از 3 جهت اشکال دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: اشکال اول این است که وزارت ارتباطات مجری دستورات قضایی مربوط به فیلتر است و مجری نباید مردم را فیلتر کند و خود را مستثنی بداند.اشکال دوم این است که وزارت ارتباطات متولی ایجاد شبکه ملی اطلاعات است و متولی شبکه ملی نباید سردمدار عضویت در شبکه‌های بیگانه ممنوعه باشد.

خرم آبادی درخصوص اشکال سوم هم اظهار داشت: اگر این عضویت صحت داشته باشد عملاً نوعی تبلیغ شبکه‌های اینترنتی ممنوعه توسط متولیان شبکه ملی اطلاعات محسوب می‌شود و نقض غرض است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ