کد خبر: ۵۶۵۲۵
۱۱:۸ - ۱۳۹۶/۵/۲۵

تکذیب ارزش گذاری ۱۰۰۰ میلیاردی ساختمان سعادت آباد/ هزینه پروژه و دیتا سنتر
مدیرعامل بورس تهران اعلام کرد:

تکذیب ارزش گذاری ۱۰۰۰ میلیاردی ساختمان سعادت آباد/ هزینه پروژه و دیتا سنتر

مدیرعامل بورس تهران با تکذیب ارزش گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی ساختمان سعادت آباد، هزینه کل پروژه را بدون دیتا سنتر را بیش از ۲۲۴ و هزینه دیتا سنتر را بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی اعلام آخرین وضعیت ساختمان بورس تهران و ازرش گذاری 1000 میلیارد تومانی منجر به توقف نماد شرکت بورس تهران شده که بعد از توضیحات علی عباس کریمی معاون پشتیبانی بورس تهران، حسن قالیباف مدیرعامل بورس هم با ارسال دو نامه به سازمان ، ارزش گذاری 1000 میلیارد تومانی را تکذیب کرد .

وی هچنین با اعلام اکنون بیش از 206 میلیارد تومان هزینه شده ، هزینه کل پروژه را بدون دیتا سنتر بیش از 224 میلیارد تومان و هزینه دیتا سنتر را بالغ بر 23 میلیارد تومان دانسته است.

براساس این گزارش، مدیران بورس تهران، از دو سال پیش، برخی شرکت‌ها و نهادها مانند بانک رفاه به صورت شفاهی و به دلیل بزرگ بودن ساختمان ، خواهان اجاره و یا خرید بخشی از ساختمان شده‌اند اما تاکنون هیات‌مدیره بورس تهران به جمع‌بندی برای فروش ساختمان نرسیده و فعلا" هم برنامه‌ایی به جز انتقال از ساختمان حافظ ندارد.

همچنین به جز انجام کارشناسی محدود برای تعیین قیمت اجاره طبقه همکف به بانک‌ها، برای ارزش‌گذاری کل ساختمان از سوی کارشناسان رسمی اقدامی صورت نگرفته است. بنابراین ارزش 1000 میلیارد تومانی ساختمان هم نمی تواند صحت داشته باشد.

نامه اول مدیر عامل بورس تهران

نامه دوم مدیرعامل بورس درباره هزینه ها

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ