کد خبر: ۵۶۵۴۳
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۵/۲۵

خداحافظی رسمی طیب نیا از وزارت اقتصاد
با نامه به مدیران و کارکنان رخ داد:

خداحافظی رسمی طیب نیا از وزارت اقتصاد

علی طیب نبا بعد از ۴ سال از وزارت اقتصاد خداحافظی کرد و نامه ایی به مدیران و کارکنان نوشت تا طی روزهای آینده ، معاون وی در باب همایون مستقر شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی طیب نیا در حالی 24 مرداد 4 سال پیش به عنوان جوان ترین عضو کابینه ، با 274 رای موافق، بیشترین رای مجلس را به دست آورد و رکوردی به جا گذاشت که طی این مدت با حمایت ها و انتقاداتی روبرو بود ولی در نهایت قادر به طی دوره ماموریت خود در وزارت اقتصاد شد.

وی بهمن سال گذشته از عدم حضور در کابینه دولت دوازدهم خبر داده بود ( سپس اقدام به تکذیب آن کرد) و اعلام کرده بود: بمانم که چه؟ می‌روم دانشگاه درسم را می‌دهم، انتقادم را می‌کنم، کارهای پژوهشی‌ام را پیش می‌گیرم، حقوقم هم بیشتر است، فحش هم کمتر می‌خورم.

با این حال با محرز شدن عدم حضور وی در ترکیب دولت جدید، این وزیر با نوشتن نامه ایی به مدیران و کارکنان، از باب همایون خداحافظی کرد تا طی روزهای آینده ، مسعود کرباسیان معاون وی در صندلی وزارت تکیه زند.
 
متن نامه طیبی نیا:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

چهار سال پیش در چنین روزهایی، دولت تدبیر و امید در شرایطی آغاز به کار کرد که بحرانی بزرگ اقتصاد کشور را فراگرفته بود و ثبات و آرامش از عرصه اقتصادی و نیز سیاسی،‌ اجتماعی و فرهنگی ایران رخت بربسته بود. خوشبختانه، دولت یازدهم توانست با اتخاذ تدابیر مناسب رونق، ثبات و آرامش را به کشور بازگرداند.
 
اینک پس از چهار سال تلاش و مجاهده دشوار، و با پیشبرد مجموعه‌ای از سیاست‌های انضباطی در حوزه اقتصاد کلان و انجام اصلاحات ساختاری – نهادی در چارچوب سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، کشورمان دارای اقتصادی مقاوم‌تر، برخوردار از ثبات و آرامش و مهیا برای حرکت شتابان در مسیر دشوار پیشرفت اقتصادی و بهبود رفاه مردم عزیز ایران می‌باشد.
 
در این موفقیت بزرگ که دولت یازدهم با اتکاء به اعتماد مردم، همراهی ارکان مختلف نظام جمهوری اسلامی و بویژه پشتیبانی و حمایت مقام معظم رهبری به دست آورده است، یکایک مدیران، کارشناسان و کارکنان خانواده بزرگ وزارت امور اقتصادی و دارایی در سراسر کشور سهم مهمی داشته‌اند. 
 
وظیفه خود می‌دانم در واپسین روزهای دوران خدمتگزاری دولت یازدهم، از فرد فرد شما عزیزان که با کوشش شبانه‌روزی و ستودنی، زمینه‌ساز رهایی اقتصاد ایران از شرایطی آشفته و بحرانی و قرار گرفتن کشور در جاده پیشرفت و آبادانی بودید تشکر و قدردانی کنم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما در تداوم خدمت به مردم شریف ایران را مسئلت نمایم. به طور طبیعی در مسیر خدمت  ممکن است کوتاهی و یا کدورتی از ناحیه اینجانب متوجه شما عزیزان شده باشد که در این جا حلالیت طلبیده و امیدوارم خداوند از همه ما راضی بوده و عاقبت بخیری را نصیبمان فرماید. 
 
انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ