کد خبر: ۵۶۵۶۴
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۵/۲۷

قیمت پژو ۲۰۰۸ گران و پایین‌تر از ۹۸.۹ میلیون تومان است/ انتقاد از وزیر
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

قیمت پژو ۲۰۰۸ گران و پایین‌تر از ۹۸.۹ میلیون تومان است/ انتقاد از وزیر

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: قیمت تمام شده پژو ۲۰۰۸ بسیار پایین‌تر از ۹۸.۹ میلیون تومانی اعلامی است و نشان از اعمال فشار وزیر صنعت دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،بهروز نعمتی در خصوص شرایط پیش‌فروش  و قیمت‌گذاری خودرو پژو 2008 به خانه ملت گفت: یکه‌زارع از مدیران خوب و موفق کشور هستند اما یک مدیر را نباید تحت فشار قرار دهیم. یک مدیر باید این اختیار را داشته باشد تا کار را پیش ببرد.

وی ادامه داد: متاسفانه آقای نعمت‌زاده نه قانون تجارت را قبول می‌کرد، نه مسائل اینگونه را و فشارهای ناجوری را وارد می‌کرد تا این اتفاقات صورت ‌بگیرد. زمانی که یک فردی را به‌عنوان مدیر در بخشی منصوب می‌کنیم باید اختیار به او بدهیم و قانون تجارت نیز این را می‌گوید.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه هیئت مدیره و مجموعه مدیریتی یک بخش در قبال آن حکمی که دریافت کرده‌اند مسئولیت دارند،ادامه داد: چرا باید فشارهای بیرونی بر این موضوع وارد شود و به‌دنبال موضوعی باشیم که اصلا ربطی به ما ندارد. در این مسئله آقای نعمت‌زاده خارج روال مدیریتی قصد داشتند این کار را انجام بدهند.

نعمتی  با تاکید بر اینکه امیدواریم با حضور آقای شریعتمداری که یک بیزینسمن هستند و در تفکرات تجاری انسان موفقی بوده‌اند اینگونه مشکلات را برطرف کند، بیان کرد: قیمت تمام شده این محصول خیلی پایین‌تر از مبلغی است که اعلام شده است و با توجه بر فشارهای وارده اینگونه تصمیم‌گیری شد.


انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ