کد خبر: ۵۶۵۷۶
۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۵/۲۸

پیش بینی ادامه اقبال به چند سهم و تحولات دومین شرکت تازه وارد
یک کارگزاری برای هفته جاری پیش بینی کرد:

پیش بینی ادامه اقبال به چند سهم و تحولات دومین شرکت تازه وارد

یک کارگزاری پیش بینی کرد استقبال به سهام چند شرکت مقبول روزهای گذشته، در هفته جاری نیز ادامه داشته باشد و دومین شرکت تازه وارد هم با تحولاتی مواجه شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کارگزاری آبان با اعلام اینکه طی معاملات چهارشنبه گذشته ،به دلیل رشد چشمگیر قیمت های جهانی فلزات پایه (بخصوص فلزات روی و سرب) در بازارهای بین المللی، صف خرید نمادهای "کروی، کبافق، کاما، فرآور و فزرین" تشکیل شد، پیش بینی کرد روند این شرکت ها در شروع این هفته نیز ادامه داشته باشد و شاهد تداوم اقبال و رشد قیمتی گروه فلزی و معدنی باشیم.

همچنین انتظار می رود اکثر نمادهای گروه حمل و نقل از جمله "حسیر، حریل، حتوکا، حپترو و حتاید" به دلیل قرار داشتن در سطوح حمایتی، معاملاتی متعادل تر از روزهای اخیر را تجربه کنند. بخصوص که چشم انداز صنعت حمل و نقل با توجه به ظرفیت رشد و بسترهای لازم برای توسعه بسیار جذاب جلوه می کند.

در هفته پیش رو و در گروه آی تی با توجه به رشد مناسب نماد "اوان" ( دومین شرکت تازه وارد بازار در سالا جاری ) و نزدیک شدن قیمت آن به محدوده 480 تا 500 تومان، پیش بینی می شود صف خرید این نماد تازه وارد بازار سرمایه در اوایل هفته ، عرضه شود و تا جابجایی مناسب سهامداران، معاملاتی پرحجم را دنبال کند.

همچنین انتظار می رود مابقی هم گروهی ها منجمله نمادهای "رانفور، افرا، پرداخت، آپ و رکیش" با معاملاتی متعادل تر و مناسب تر از هفته گذشته مواجه باشند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ