کد خبر: ۵۶۵۸۹
۱۰:۶ - ۱۳۹۶/۵/۲۸

معاون سابق سیا: برخورد ترامپ با برجام ناراحت کننده است

معاون سابق سیا: برخورد ترامپ با برجام ناراحت کننده است

معاون سابق سازمان جاسوسی آمریکا با انتقاد از عملکرد رییس جمهور آمریکا در خصوص برجام گفت: این واقعا ناراحت کننده است که بدون داشتن اطلاعات کافی درباره برجام به جمع بندی برسد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دیوید کوهن تصمیم گیری دونالد ترامپ درباره ایران را ناراحت کننده توصیف کرد و به سی ان ان گفت: به نظر می رسد وی بدون اینکه به اطلاعاتی برای پشتیبانی از نظرات دست یابد، درخصوص ایران تصمیم گیری می کند.

وی تاکید کرد: تحلیلگران آمریکا به همه مجموعه های اطلاعات محرمانه و اطلاعاتی که متحدان آمریکا جمع آوری کرده اند و همچنین اطلاعات آژانس بین المللی انرژی هسته ای دسترسی دارند.

این مقام سابق سیاسی کردن اطلاعات را بی احترامی به آن توصیف کرد و افزود: این کاری است که به نظر می رسد ترامپ انجام می دهد تا باعث تضعیف کاربرد اطلاعات و همچنین اعتبار آن شود.

کوهن اذعان داشت: حتی اگر ترامپ پایبندی ایران به برجام را رد کند، جامعه بین المللی با تحریم های آمریکا علیه ایران همراه نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا همراهی جامعه بین المللی، متحدان اروپایی، روسیه و چین را در ارتباط با ایران از دست می دهد، تاکید کرد: شکافی بین آمریکا و دیگر کشورهای جهان در بازگرداندن فشار علیه ایران ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ