کد خبر: ۵۶۵۹۴
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۵/۲۸

عملکرد ۳ ماهه

عملکرد ۳ ماهه "شبندر" منجر به اقبال سهام پالایشگاه ها شد

انتشار عملکرد ۳ ماهه پالایشگاه بندرعباس به همراه رشد قیمت نفت و اثر گذشته تعدیل سود، منجر به اقبال سهام پالایشگاه ها شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پالایشگاه بندرعباس که در عملکرد 12 ماهه سال قبل، سود هر سهم را حدود 19 درصد افزایش داده و از 628 به 746 ریال رسانده بود، برای سه ماه سال جاری هم اعلام کرد 35 درصد معادل 257 ریال از سود پیش بینی شده 731 ریالی را محقق کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از هزار و 253 درصد افزایش نشان می دهد.

این رویداد به همراه ادامه افزایش قیمت نفت و اثر گذشته تعدیل سود شرکت های این گروه ، منجر به اقبال سهام پالایشگاه ها در معاملات امروز شد. بطوریکه در کنار رشد قیمت سهام "شنبدر، شپنا و شاوان"، دو نماد "شبریز و شتران" با رشد 5 درصدی قیمت ، با صف خرید بیش از 2.5 و 6 میلیون سهمی روبرو شده اند. اما ششمین شرکت این گروه یعنی "شراز" با کاهش 4 درصدی ، تنها سهم منفی پالایشگاه ها در روز جاری است.

براساس این گزارش، پالایشگاه 1.3 هزار میلیارد تومانی بندرعباس، علاوه بر گزارش عملکرد 3 ماهه در مورد آخرین وضعیت پیش بینی سود سال جاری با توجه به اطلاعات عملکرد 3 ماهه ، توضیحاتی به شرح زیر داده است:

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ