کد خبر: ۵۶۵۹۹
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۵/۲۸

رشد ۲۰ درصدی تولیدات سایپا/ برنامه عرضه دو مدل و محصولات سایپا سیتروئن
رئیس مرکز مطالعات استراتژیک اعلام کرد:

رشد ۲۰ درصدی تولیدات سایپا/ برنامه عرضه دو مدل و محصولات سایپا سیتروئن

رئیس مرکز مطالعات استراتژیک گروه سایپا با بیان رشد ۲۰ درصد تولیدات به رغم کاهش تولید پراید و افت ۱۴ درصدی گروه ایکس ۱۰۰ ، برنامه عرضه دو مدل و تولید سایپا سیتروئن را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حسن قره یی در مورد آمار تولید محصولات گروه سایپا و همچنین محصولات جدبد اظهار داشت: به رغم کاهش تولید پراید و افت 14 درصدی گروه ایکس 100 ، تولید محصولات گروه در مجموع نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد نشان می دهد.

وی با بیان اینک به طور یقین محصولی با مشخصات و قیمت پراید در دنیا وجود ندارد و نمی توان خودرویی با همان شرایط جایگزین آن کرد، ادامه داد: تولید محصول SP100 تا پایان سال آغاز و عرضه آن در سال آینده خواهد بود. همچنین تولید خودرو کوییک نیز آغاز شده و با افزایش تدریجی ، در پائیز عرضه خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول،محصولات جدید در راستای سیاست های سایپا در محدوده قیمتی پایین تولید و به بازار عرضه خواهد شد و طبق برنامه ، کاهش تولید محصولات قدیم و جایگزین کردن با محصولات جدید در دستور کار قرار گرفته است. به عنوان مثال ظرفیت شرکت سایپاسیتروئن 190 هزار دستگاه است و در یک بازه زمانی 4 ساله محصولات جدید سایپاسیتروئن به مرور جایگزین محصولات فعلی می شوند و خطوط تولید برخی از این محصولات به شرکت های دیگر منتقل می شوند.

قره یی در خصوص محصولاتی که در سایپا سیتروئن تولید خواهند شد گفت: در حال حاضر در مرحله سفارش گذاری خطوط تولید و قوای محرکه هستیم و قرارداد با سازندگان جهت تولید قطعات این محصولات در ایران در حال انجام است. در این میان قرار است اواخر پاییز، اولین خودرو وارداتی C4 وارد بازار ایران شود.

‌وی با بیان اینکه مذاکره با سایر شرکای سایپا در جریان است ، ادامه داد: با برلیانس در حال مذاکره هستیم و به تازگی محصول جدید برلیانس کراس را وارد بازار کرده ایم. با کیا و نیسان نیز مذاکرات خوبی صورت پذیرفته و به محض نهایی شدن اعلام می شود .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ