کد خبر: ۵۶۶۰۹
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۵/۲۸

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون بازار سرمایه اعلام شد + 10 نکته

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون بازار سرمایه اعلام شد + 10 نکته

مرکز آموزش سازمان بورس زمان دریافت کارت ورود به جلسه بیست و نهمین آزمون حرفه ای بازار سرمایه که بطور همزمان در ۴ شهر برگزار خواهد شد را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مرکز آموزش سازمان بورس اعلام کرد: کارت ورود به جلسه آزمون‌های حرفه‌ای مرحله بیست و نهم از امروز بر روی سایت این مرکز قرار گرفته است.بر این اساس داوطلبین می‌توانند با مراجعه به آدرس icmc.seo.ir و وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد پروفایل شده و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

بنابر این گزارش،بیست و نهمین دوره آزمون‌های بازار سرمایه 3 شهریور سال جاری در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، اصفهان به طور هم زمان برگزار می شود.

نکات مهم در زمان برگزاری آزمون بدین شرح است:

1- همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون و کارت شناسایی معتبر (مطابق آنچه بر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج شده)، الزامی است.

2- همراه داشتن وسایل اضافی، هم چون جزوه، کتاب، تلفن همراه (حتی به صورت خاموش)، تبلت، نوت بوک، هندفری، بلوتوث و ... در جلسه امتحان ممنوع بوده و در صورت مشاهده، مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

3- استفاده از ماشین حساب بلامانع است، اما جابجایی آن توسط داوطلبین ممنوع بوده و در صورت مشاهده آزمون هر دو نفر باطل خواهد شد.

4- شرکت فرد دیگری به جای داوطلب اصلی، تخلف در آزمون محسوب و در صورت مشاهده با هر دو، برابر مقررات برخورد خواهد شد.

5- تمامی آزمون‌ها و سؤالات نمره منفی دارد، لذا هیچ گونه اظهار نظری در این خصوص ملاک نخواهد بود.

6- از زدن هر گونه علامت در محل بارکد جداً خودداری کنند. در صورت مشاهده، آزمون داوطلب تصحیح نشده و امکان محرومیت وی از آزمون بعدی نیز وجود خواهد داشت.

7- در آزمون‌ اصول بازار سرمایه، احراز حد نصاب تمامی دروس و هم چنین میانگین کل الزامی است.

8- همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون و کارت شناسایی معتبر الزامی است، در غیر این صورت آزمون فرد به علت عدم احراز هویت تصحیح نخواهد شد. اظهار نظر مراقب آزمون و یا هر فرد دیگری در این خصوص بلااثر بوده و تنها ملاک تصحیح یا عدم تصحیح پاسخ نامه، صورتجلسه احراز هویت داوطلبین خواهد بود، لذا توصیه می‌شود در صورتی که با چنین موضوعی روبرو شدید، حتماً موضوع را از مسئولین برگزاری آزمون (مرکز آموزش سازمان یا شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس) پیگیری کنید.

9- به داوطلبین توصیه می‌شود قبل از پاسخ‌گویی به سؤالات آزمون، حتما دفترچه آزمون را با پاسخ‌نامه تطبیق داده و پس از اطمینان از اینکه دفترچه آزمون مطابق پاسخ‌نامه تحویل شده، نسبت به پاسخ‌گویی اقدام کنند. (دفترچۀ الف برای پاسخ‌نامه‌های فرد و دفترچۀ ب برای پاسخ‌نامه‌های زوج است).

10- تحویل دادن دفترچۀ آزمون پس از اتمام آزمون به مراقب جلسه الزامی است. خروج دفترچۀ آزمون و یا جدا کردن برگه یا برگه‌هایی از آن به عنوان تخلف در آزمون تلقی شده و برابر مقررات رفتار خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ