کد خبر: ۵۷۶۷۵
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۵/۳۰

تدوین گزارش عملکرد دستگاه های مختلف درباره استفاده از توان تولید داخل
یک نماینده مجلس اعلام کرد:

تدوین گزارش عملکرد دستگاه های مختلف درباره استفاده از توان تولید داخل

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس از تدوین گزارش عملکرد دستگاه های مختلف درباره استفاده از توان تولید داخل در کمیسیون متبوع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمیدرضا فولادگر در تشریح عملکرد کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس به خانه ملت گفت: بعد از تعیین اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در صحن علنی مجلس، در پایان سال گذشته اعضای هیأت رئیسه کمیسیون نیز تعیین شدند و جلسات کمیسیون به صورت مستمر در ایام کاری مجلس تشکیل شده است.

وی ادامه داد: محور اصلی مورد بررسی در یکی از کارگروه های کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی درخصوص آسیب شناسی از نحوه اجرای اصل 44 و تکالیف باقی مانده در این رابطه است.دومین کارگروه در خصوص نحوه اجرای قانون بهبود فضای کسب و کار  فعالیت دارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه درخصوص استفاده از توان تولید داخل در صنایع فولاد، مس،نفت و خودرو گزارش هایی در حال آماده شدن است گفت: کارگروه دیگری در کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی برای حمایت از تولیدات داخلی تشکیل شده و گزارشی در رابطه با اجرای قانون حداکثر استفاده از توان تولید داخل تهیه می شود.

فولادگر با اشاره به اینکه چهارمین کارگروه در خصوص اشتغال فعالیت می کند و براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی اقدامات را پیگیری می کند،افزود: در کارگروه اشتغال، گزارش ها از دستگاه های مختلف جهت تشریح برنامه ها اخذ می شود و با انجام کار پژوهشی مشترک با مرکز پژوهش های مجلس گزارشی درباره موانع اشتغال و اشتغال زایی صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: براساس برنامه مقرر شده تا 2 ماه آینده کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی، گزارش های کارگروه های تخصصی را به صحن علنی مجلس ارائه کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ