کد خبر: ۵۷۶۸۲
۰:۶ - ۱۳۹۶/۵/۳۱

توضیح مدیر معروف بورسی در مجمع پارسان و اثر مثبت مصوبه

توضیح مدیر معروف بورسی در مجمع پارسان و اثر مثبت مصوبه

اساسنامه هلدینگ ۴ هزار میلیارد تومانی پارسان در مجمع فوق العاده، با نمونه اساسنامه سازمان بورس منطبق شد و مدیر معروف بورسی در این باره توضیح داد و اثر این مصوبه را مثبت دانست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان معروف به پارسان ، صبح دیروز با حضور 87 درصد سهامداران ، اقدام به برگزاری مجمع فوق العاده کرد تا با رای سهامداران، اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس تطبیق داده شود.

براساس این گزارش، این دستور جلسه در حالی با رای اکثریت حاضرین تصویب شد که رحیم  اسماعیلی دانا رئیس هیات مدیره ( از مدیران معروف بورسی و صنایع خودرو و پتروشیمی و... ) به نمایندگی از سرمایه گذاری غدیر ( مالک 68 درصدی پارسان ) توضیحاتی داد و اعلام کرد: بر این اساس قرار است در صورت تحقق سود حاصل از فروش سرمایه گذاری، سود غیر قابل تقسیم باشد و به حساب اندوخته سرمایه ای شرکت منتقل شود و تا زمانی که این حساب به 50 درصد سرمایه شرکت رسید با نظر سازمان و موافقت مجمع فوق العاده، به حساب سرمایه شرکت منتقل و پارسان افزایش سرمایه دهد.

وی ادامه داد: همچنین در شرایط خاص ، فقط 20 درصد سود ، قابل تقسیم خواهد بود. آن هم در شرایطی که سوددهی شرکت در وضعیت نامطلوب قرار گیرد و به پیشنهاد هیات مدیره و موافقت مجمع ، حداکثر تا 20 درصد سود تقسیم خواهد شد .

اسماعیلی دانا این اقدام را مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد با تصویب این بند به اساسنامه، از کوچک شدن شرکت ها جلوگیری می شود و بنیه مالی پارسان تقویت خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ