کد خبر: ۵۷۷۳۰
۰:۵ - ۱۳۹۶/۶/۱

پیشنهاد افزایش سرمایه ۳۰۰ و ۳۳ درصدی ۲ شرکت بورسی

پیشنهاد افزایش سرمایه ۳۰۰ و ۳۳ درصدی ۲ شرکت بورسی

دو شرکت بورسی داروسازی زاگرس فارمد پارس و توس گستر،پیشنهاد افزایش سرمایه ۳۰۰ و ۳۳ درصدی را از یک محل اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،داروسازی زاگرس فارمد پارس با سرمایه اسمی 10.62 میلیارد تومانی در بورس حاضر است و در نیمه اول سال گذشته با توجه به معیارها، در رتبه 218 از 302 شرکت بورسی  مورد بررسی در ارائه اطلاعات جا گرفت ،درصدد است در صورت موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه 300 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی،31.86 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید.

"ددام" که شرکت لابراتوار های رازک سهامدار عمده 49.2 درصدی ان محسوب می شود،این تامین مالی را با 2 هدف اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش صورت می دهد تا سرمایه را به 42.48 میلیارد تومان برساند.

همچنین توسعه شهری توس گستر که جزء شرکت های رکوردار تعدیل سود درسال جاری است و با سرمایه 67.5 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد،،درصدد است درصورت موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه 33 درصدی،سرمایه فعلی را به 90 میلیارد تومان برساند.

تامین مالی "وتوس" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با 2 هدف تأمین مالی پروژه های در حال اجرا و آتی مجموعه و تسویه مطالبات سود سهام سهامداران صورت می پذیرد.

این شرکت که در گروه املاک و مستغلات قرار دارد، اولین درآمد سال مالی شهریور آینده را با 28 ریال سود پیش بینی کرده که نسبت به سود 350 ریالی سال مالی جاری ، 89 درصد کمتر است.شرکت آکام گستر تیراژه با 31.3 درصد و سرمایه گذاری سایه گستر سرمایه با 22.2 درصد جزء سهامداران عمده این شرکت محسوب می شوند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ