نام برند تجاری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از پککو به تاپ تغییر داده شد.
به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تجارت الکترونیک پارسیان اعلام کرد: بر اساس مصوبه هیات مدیره این شرکت در 31 مرداد سال جاری، نام برند تجاری شرکت از پککو به تاپ تغییر پیدا کرد.
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در سال 79 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و به موجب صورتجلسه مجمع فوقالعاده مورخ 26 تیر سال 89، از سهامی خاص به عام تبدیل شد.
شرکت پککو به موجب مجوزهای اخذ شده از بانک مرکزی درخصوص ارایه انواع خدمات پرداخت الکترونیکی و همچنین از وزارت صنایع در زمینه تولید نرمافزار، فعالیتها را عمدتاً در زمینه تأمین، نصب و پشتیبانی از دستگاههای کارتخوان فروشگاهی و خودپردازهای بانکی، ارائه خدمات پرداخت مجازی از طریق اینترنت و موبایل، صدور و شخصیسازی انواع کارتهای نقدی و اعتباری، ارائه سیستمهای نرمافزاری در حوزه مدیریت تراکنشهای پرداخت و خدمات سوئیچ به بانکها و مؤسسات مالی و ... متمرکز ساخته است.
"رتاپ" با بهرهمندی از توانمندیها در عرصه فناوریهای نوین موفق شده در طی مدت فعالیت، محصولات و خدمات نوینی را برای نخستین بار در عرصه پرداختهای الکترونیکی معرفی کند.
درحالحاضر شبکه پرداخت فروشگاهی این شرکت با نزدیک به 900،000 دستگاه کارتخوان فروشگاهی در بالغ بر1091 شهر فعال بوده و خدمات پشتیبانی مورد نیاز از طریق 49 نمایندگی در تمامی استانها ارایه میشود. همچنین هزاران سازمان خصوصی و دولتی محصولات و خدمات را از طریق سامانههای پرداخت مجازی شرکت (اینترنت و تلفن همراه) ارائه میکنند.
از مهمترین بانکهای طرف قرارداد با پککو میتوان به بانکهای پارسیان، تجارت، سپه، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، سینا، دی، مسکن، رفاه کارگران، قرضالحسنه مهر ایران، قرضالحسنه رسالت، بانک شهر، پست بانک، صنعت و معدن و موسسه اعتباری کوثر ، قوامین اشاره کرد که قرارداد با بانکهای مذکور در زمینه اتصال و حفظ حساب تسویه پذیرندگان نزد این بانکها است.
برخورداری از نام تجاری معتبر، تنوع محصولات و خدمات مورد نیاز مشتریان، گستردهترین شبکه جغرافیایی فروش و خدمات پس از فروش به بانکها و مؤسسات مالی، بهرهمندی از مدرنترین مراکز صدور و شخصیسازی کارت با قابلیت صدور و تحویل بیش از 20 هزار کارت در روز، دارا بودن زیرساختها و دانش فنی مناسب، استفاده از نیروهای متخصص و مجرب، تولید سیستمهای نرمافزاری در داخل شرکت، دارا بودن سهم عمده بازار از حیث حجم تراکنشهای پرداخت الکترونیکی و امکان ارائه خدمات کارت در سطح بینالمللی را میتوان از مهمترین نقاط قوت پککو در شبکه پرداخت الکترونیکی دانست.
انتهای پیام