کد خبر: ۵۷۷۴۰
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۶/۱

توضیحات وکیل احمدی‌نژاد درباره آرای دیوان محاسبات

توضیحات وکیل احمدی‌نژاد درباره آرای دیوان محاسبات

وکیل‌مدافع رییس دولت نهم و دهم درباره آرای ادعایی دیوان محاسبات علیه موکل ،توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، عادل حیدری درباره آرای ادعایی دیوان محاسبات علیه محمود احمدی نژاد گفت: متأسفانه دادستان گفته،احمدی‌نژاد در همه پرونده‌ها دفاعیات مکتوب کرده که این امر کاملا خلاف واقع است و ایشان به‌هیچ‌وجه دفاعیات درباره پرونده‌ها نداشته‌اند و همه آرای محتمل صادره که هنوز از تحویل همه آنها به این‌جانب خودداری شده، غیابی است.

وی ادامه داد: متأسفانه دادستان دیوان محاسبات بدون مجوز قانونی اقدام به انتشار آرای غیابی که هیچ‌وقت احمدی‌نژاد از آنها خبری نداشته و از طریق مطبوعات از صدور آنها مطلع شده، کرده و این امر برخلاف قانون و قابل پیگیری است.

این وکیل افزود: به گونه‌ای صحبت شده که برای خواننده یا شنونده این‌گونه تداعی شود که احمدی‌نژاد هزاران میلیارد تومان را حیف‌و‌میل کرده و باید جبران خسارت کند در‌حالی‌که این رقم یارانه پرداختی به مردم بوده که بحث آن در جای خود خواهد شد و این موضوع در دیوان رسیدگی و رأی بر محرز‌نشدن تخلف در همه پروسه پرداخت صادر شده، اما دادستان مدعی است دو پرونده مجزا با مشابهت در مبلغ و دستگاه، در حال رسیدگی است که یکی احراز تخلف‌نداشتن است و دیگری احراز تخلف.

حیدری اظهار داشت: مگر می‌شود فعالیت مالی یک هیئت مستشاری تخلف تشخیص داده شود و در هیئت دیگر صحیح! در‌صورتی‌که جنابان بالاخره تصمیم بگیرند حداقل حقوق قانونی احمدی‌نژاد که ابلاغ آرا به ایشان است، رعایت کرده و آرا را ابلاغ کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ