کد خبر: ۵۷۷۵۱
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۶/۱

طرح بانکداری اسلامی ناقص است/ لزوم ارائه لایحه به مجلس توسط دولت
یک نماینده مجلس:

طرح بانکداری اسلامی ناقص است/ لزوم ارائه لایحه به مجلس توسط دولت

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مشکلات اساسی حال حاضر، مباحث اقتصادی و اشتغال است،گفت: طرح بانکداری اسلامی،نقایصی دارد که دولت باید این لایحه را به مجلس ارائه کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،کاظم دلخوش اباتری درخصوص برنامه‌های نا‌تمام وزیر اقتصاد دولت گذشته و میزان اولویت قراردادن این برنامه‌ها توسط وزیر اقتصاد دولت دوازدهم به خانه ملت گفت: مشکلات اساسی حال حاضر، اقتصادی و اشتغال است و ساماندهی بخش‌های مختلف پولی و مالی به حل مشکلات مردم کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه اصلاح ساختارهای پولی، مالیات بر ارزش افزوده، مبارزه با قاچاق و کالا و ارز، گمرک و تعاون همگی در دستور کار هستند افزود: یکی دیگر از مباحث کمک کننده ساماندهی موسسات مالی و اعتباری است.

این نماینده مجلس درخصوص اهمیت ادامه دادن این برنامه‌ها در گروه اقتصادی دولت دوازدهم اظهار داشت: بخشی از این موارد قانون و بخش دیگر اجرای صحیح قوانین است، باید قوانین را درست بنویسیم و دولت نیز تلاش کند لایحه بانکداری را به مجلس ارائه کند، در حال حاضر طرح بانکداری اسلامی درحال بررسی است که نقایصی نیز دارد.

دلخوش اباتری با بیان اینکه دولت و مجلس باید با یکدیگر هماهنگ باشند تا مشکلات مردم حل شود،عنوان کرد: باید نشست‌های تخصصی را با کرباسیان برگزار کنیم، هنوز وزیر جدید کامل بر صندلی مستقر نشده است.اعتقاد ما این است که وزیر اقتصاد و دولت دوازدهم باید این موارد را پیگیری کرده تا بتوانند موفق عمل کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ