کد خبر: ۵۷۷۷۱
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۶/۳

۳ عامل موثر رای اعتماد به وزیر نیرو آینده
نظر نماینده مجلس در خصوص:

۳ عامل موثر رای اعتماد به وزیر نیرو آینده

عضو کمیسیون انرژی مجلس ۳ عامل موثر برای کسب رای اعتماد مجلس به وزیر نیروی جدید را نام برد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن بهرام نیا به تسنیم گفت: وزیر نیروی دولت دوازدهم باید فردی باشد که فن و تخصص و رشته مرتبط و تجربه کافی در زمینه مدیریت آب و برق را داشته باشد.اینکه دولت فردی را معرفی کند که در زمینه مدیریت آب و برق با تجربه کارآمد باشد بسیار مهم و حیاتی است.

وی با بیان اینکه اشتغال و بحران آب دو دغدغه بزرگ است،افزود: وزیر نیروی جدید باید به این دو مولفه توجه داشته باشد چرا که با هر دو دغدغه مرتبط است، هم باید سهمی در اشتغال زایی سالانه یک میلیونی داشته باشد و هم به طور مستقیم روی مدیریت آبی به صورت کارآمد عمل کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: تعامل با مجلس به منظور انجام هماهنگی ها و رفع سریعتر مشکلات آب و برق در بخش های مختلف باید یکی از بارزترین مشخصات وزیر نیرو در دولت دوازدهم باشد.همچنین باید فردی به این سمت انتخاب شود که بتواند تعامل درون سازمانی و برون سازمانی موثری در دولت داشته باشد تا شاهد همگرایی و تعامل کامل برای حل مشکلات آب و برق باشیم.

بهرام نیا عنوان کرد: ارائه برنامه کارآمد و جامع، تخصص و تجربه مرتبط،3 عاملی است که برای کسب رأی اعتماد مورد توجه نمایندگان مجلس است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ