کد خبر: ۵۷۹۱۴
۰:۰ - ۱۳۹۶/۶/۷

تولید و فروش ۳ پالایشگاه بورسی و فرابورسی منتشر شد
برای یک و ۵ ماهه سال جاری:

تولید و فروش ۳ پالایشگاه بورسی و فرابورسی منتشر شد

سه پالایشگاه تبریز، تهران و لاوان گزارش عملکرد مرداد و ۵ ماهه ابتدایی سال جاری را بدون مبالغ فروش اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سه پالایشگاه بورسی و فرابورسی تبریز، تهران و لاوان در حالی گزارش عملکرد مرداد و 5 ماهه ابتدایی سال مالی جاری را منتشر کردند که به علت قطعی و در دسترس نبودن نرخ ها، مبالغ فروش را اعلام نکرده اند.

در این میان، پالایشگاه های بندرعباس، اصفهان و شیراز هم تاکنون این گزارش را اعلام نکرده اند و انتظار می رود طی روزهای آینده نسبت به انتشار آن اقدام کنند.

براین اساس، پالایش نفت تبریز با سرمایه 388 میلیارد تومانی با مجموع 19 محصول تولیدی از جمله بنزین،نفت سفید، نفت گاز و ...از تولید 555 میلیون متر مکعبی کل محصولات توانسته 559 میلیون متر مکعب (معادل 101 درصدی تولید) را در مدت یک ماه به فروش برساند.

همچنین با تولید 2.79 میلیون متر مکعبی در مقایسه با 2.87 میلیون متر مکعب محصولات به فروش رفته به این نتیجه می رسیم که 100 درصد تولیدات "شبریز" به فروش رفته  و تغییر چندانی در تولید و فروش مرداد با 5 ماهه ابتدایی سال 96 مشاهده نمی شود.

آمار تولید و فروش یک و 5 ماهه پالایشگاه تبریز

پالایش نفت تهران نیز با سرمایه 1.6 هزار میلیارد تومانی در گزارش عملکرد مرداد و 5 ماهه با تولید 12 محصول از جمله انواع بنزین موتور،نفت سفید و ...از مجموع تولید 1.119 میلیون متر مکعبی محصولات،1.2 میلیون متر مکعب معادل 100 درصد آن را در یک ماه به فروش رساند.

میزان تولید و فروش 5 ماهه "شتران" نیز نشاندهنده فروش 99.7 درصدی محصولات تولید شده است که در مقایسه با فروش ماهانه تغییر خاصی مشاهده نمی شود.

آمار تولید و فروش مرداد و 5 ماهه پالایشگاه تهران

همچنین پالایش نفت لاوان با سرمایه 114 میلیارد تومانی در گزارش عملکرد ماهانه و 5 ماه ابتدایی سال جاری با تولید 7 محصول از جمله بنزین معمولی ،گاز مایع،نفت کوره و ...از تولید 258 هزار متر مکعب انواع محصولات درمرداد  توانست 249 هزار معادل 100 درصد آن را به فروش برساند.

"شاوان" در 5 ماهه نیز معادل 104 درصدی تولیدات را به فروش رساند که نشاندهنده افزایش جزئی فروش در 5 ماهه نسبت به مرداد است.

آمار تولید و فروش یک و 5 ماهه پالایشگاه لاوان

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ