کد خبر: ۵۷۹۲۰
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۶/۷

آمادگی مشروط ایران برای مذاکره با شبکه های مجازی فیلتر شده
وزیر ارتباطات خبر داد:

آمادگی مشروط ایران برای مذاکره با شبکه های مجازی فیلتر شده

وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در رابطه با شبکه های اجتماعی خارجی فیلتر شده،طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی برای مذاکره اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه مراسم معارفه خود،درباره رویکرد شورای عالی فضای مجازی در موضوع فعالیت سرویس های فیلتر شده در ایران گفت: شورای عالی به این مسئله نگاه سلبی ندارد و به حقوق شهروندان برای دسترسی به این سرویس ها احترام می گذارد اما لازمه اجرای این امر، احترام آن ها (شبکه های اجتماعی) به مقرارات ما است و نمی توانیم به شبکه ای اجازه فعالیت دهیم که سرویس ها را با ایجاد معضلاتی در جامعه، ارائه دهد.

وی در رابطه با سرویس هایی مانند یوتیوب افزود: همانطور که یوتیوب موارد غیراخلاقی را بلاک می کند، باید این سیاست را برای کاربران ایرانی، متناسب با فرهنگ ما، به صورت محلی اجرا کند. در این صورت ما در دولت و مجموعه نظام برای برداشتن این محدودیت ها آمادگی داریم.

جهرمی در رابطه با مذاکرات با این شبکه ها گفت: به صورت خاص، توئیتر درخواست مذاکره کرده اما هنوز مذاکره ای آغاز نشده است. درباره باقی سرویس ها نیز، طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی، برای مذاکره اعلام آمادگی کرده ایم و منتظر پاسخ آن ها هستیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ