کد خبر: ۵۸۰۱۰
۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۶/۱۱

پیش بینی وضعیت سهام ۴ گروه مهم بورس توسط یک کارگزاری

پیش بینی وضعیت سهام ۴ گروه مهم بورس توسط یک کارگزاری

وضعیت سهام گروه های فلزی و معدنی،ساختمانی،سیمانی و شرکتهای پرظرفیت اما مبهم پالایشگاهی در هفته جاری توسط یک کارگزاری پیش بینی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هفته پیش شاخص بورس بعد از کمتر از 4 سال وارد کانال 83 هزار واحدی شد تا با توجه به شروع دولت جدید، عملی شدن کاهش نرخ سود بانکی از امروز و افزایش قیمت های جهانی محصولات و... امید سهامداران به آینده بازار بیشتر شود .

در این میان کارگزاری آبان برای این هفته بازارسهام پیش بینی کرد گروه های فلزی و معدنی علیرغم تداوم رشد قیمت های جهانی محصولات در هفته های اخیر،  به استراحتی کوتاه مدت نیازمند باشند که احتمالا در شروع این هفته این امر انجام خواهد شد اما انتظار می رود برخی تک نمادها بخصوص در گروه های سنگ آهنی و زغال سنگی همانند "کگل، ومعادن، فخوز، کنور، کطبس و کشرق" همچنان ظرفیت رشد قیمتی در کوتاه مدت را دارا باشند.

در اخرین روز کاری هفته گذشته با افزایش تقاضا و معاملات مثبت گروه های ساختمانی و سیمانی مواجه شدیم. رخدادی که به نظر می رسد در شروع این هفته نیز ادامه داشته و نمادهای "سهگمت، سرود، سدور و ساراب، سبزوا، سقاین، سغرب، سشمال، سشرق، سفارس، سصوفی و ساروم، ثالوند، ثاژن و وساخت" را با رشد قیمتی همراه سازد.

گروه پرظرفیت اما مبهم پالایشگاهی به نظر به سطوح جذابی برای رشد نزدیک شده اند که با توجه به رشد آرام اما مداوم نرخ دلار می توانند در کانون توجه فعالین بازار قرار گیرند و رشد قیمتی را تجربه کنند در این بین نمادهای "شبریز، شاوان و شتران" احتمالا از تقاضای بالاتری برخوردار خواهند بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ