کد خبر: ۵۸۱۹۷
۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۶/۱۷

چهارمین شرکت برای عرضه اولیه معرفی می شود/ مختصات همکار Vodafone
با سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومانی:

چهارمین شرکت برای عرضه اولیه معرفی می شود/ مختصات همکار Vodafone

شرکت داده گستر عصر نوین با سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومانی و همکار Vodafone ، یکشنبه آینده اقدام به برگزاری جلسه معارفه می کند تا به عنوان چهارمین شرکت جدید آماده عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بازار سهام که طی سال جاری شاهد عرضه اولیه سه شرکت به پرداخت ملت ( در بورس)، مبین وان کیش و هتل پارسیان ( در فرابورس ) بود، طی روزهای آینده میزبان چهارمین شرکت جدید با عرضه اولیه 10 درصد سهام خواهد بود.

به این ترتیب ، شرکت داده گستر عصر نوین که با نماد "های وب "از 31 مرداد سال جاری با پلاک 515 در بازار دوم معاملات بورس در بخش پست و مخابرات، درج شده ساعت 30: 14 یکشنبه 19 شهریور در هتل اسپیناس پالاس (واقع در سعادت آباد)ر به سهامداران معرفی می شود و مدیران آن آخرین وضعیت مالی و عملیاتی را تشریح می کنند.

"های وب " همگروه شرکت های آتیه داده پرداز و مبین وان کیش بوده و در زمینه ارائه خدمات انتقال داده‌ها و خدمات جانبی آن و فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات، ارائه خدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و سایر خدمات کامپیوتری و مخابراتی و فعالیت‌های خدماتی و پشتیبانی پیمانکاری کلیه فعالیت‌های کامپیوتری و مخابراتی ... فعال است.

بررسی ها نشان می دهد این شرکت که سال 82 تاسیس و از سال 88 به گرگان منتقل شده ، سرمایه اسمی 200 میلیاردتومانی را در تیر به 400 میلیارد تومان رسانده و در مجمع سالانه 20 اردیبهشت سال جاری، 305 ریال از سود را با سرمایه قبلی تقسیم کرده و سود هر سهم سال مالی اسفند جاری را 386 ریال پیش بینی کرده است.

در ترکیب سهامداری آن هم ایمان میری با در اختیار داشتن 98.3 درصدی سهام، مالک اصلی بشمار می رود.

این شرکت تا سال گذشته دارای 705 نیروی انسانی بود اما با تغییر ساختار و برون سپاری فعالیت ها، هم اکنون با 189 نفر فعال است.

همچنین داده گستر عصر نوین که با برنده شدن در مناقصه 10 ساله "ارایه اینترنت به 31 هزار و 250 روستا" ، سومین شرکت برتر خدمات ارتباطات ثابت شده در سال گذشته ، نماینده رسمی شرکت بین المللی Vodafone است.

Vodafone شرکتی انگلیسی و یکی از غول‌های فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات جهان و دومین شرکت بزرگ دنیا از نظر تعداد مشترکین محسوب می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ