کد خبر: ۵۹۱۹۶
۰:۰ - ۱۳۹۶/۶/۱۹

سه شرکت برنامه افزایش سرمایه ۴۳۶ ، ۱۵۰ و ۳۰ درصدی دادند

سه شرکت برنامه افزایش سرمایه ۴۳۶ ، ۱۵۰ و ۳۰ درصدی دادند

بیمه تعاون به همراه دو شرکت بورسی و فرابورسی، برنامه افزایش سرمایه ۳۰،۴۳۶ و ۱۵۰ درصدی را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،بیمه تعاون که با سرمایه اسمی 28 میلیارد تومانی در بازار فرابورس حاضر است، در نظر دارد در صورت موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه 436 درصدی،سرمایه فعلی را به 150 میلیارد تومان برساند.

تامین مالی "وتعاون" که بانک توسعه تعاون سهامدار 15 درصدی آن محسوب می شود، از 3 محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته  و اندوخته طرح و توسعه با هدف رعایت حداقل سرمایه موسسات بیمه صورت می گیرد.

همچنین لامپ پارس شهاب 16.2 میلیارد تومانی که در بازار دوم معاملاتی بورس درج شده، درصدد است با افزایش سرمایه 30 درصدی، 21.06 میلیارد تومانی شود.

"بشهاب" این تامین مالی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با 4 هدف  رعایت الزامات سازمان بورس، اصلاح ساختار مالی، جبران بخشی از مخارج سرمایه گذاری‌ها و پروژه‌های انجام شده و جلوگیری از کاهش نقدینگی و سرمایه در گردش انجام می دهد.

سرمایه گذاری پارس توشه با 88.6 درصد سهم مالک اصلی این شرکت است.

خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر 6.33 میلیارد تومانی هم که در فرابورس حاضر است، تصمیم دارد با موافقت سازمان با افزایش سرمایه 150 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی،9.50 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید و 15.8 میلیارد تومانی شود.

تامین مالی"حبندر" که تایدواتر خاورمیانه با 55.6 درصد سهم،جزء سهامداران عمده این سهم محسوب می شود، با هدف جبران مخارج سرمایه ای این افزایش سرمایه را انجام می دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ