کد خبر: ۵۹۳۷۷
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۶/۲۲

وزرای منتخب برای عضویت در شورای پول و اعتبار تعیین شدند
در جلسه هیئت دولت:

وزرای منتخب برای عضویت در شورای پول و اعتبار تعیین شدند

وزرای راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی برای عضویت در شورای پول و اعتبار و همچنین وزرای نفت و صنعت برای عضویت در مجمع عمومی بانک مرکزی تعیین شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در جلسه امروز هیأت دولت که به ریاست حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شد، استانداران پیشنهادی هفت استان از هیأت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

بر این اساس، فریدون همتی، عبدالمحمد زاهدی، موسی خادمی، محمدمهدی مروج الشریعه، اسماعیل تبادار، محمد احمدی و محمدعلی نجفی به ترتیب به عنوان استانداران استان‌های هرمزگان، قزوین، لرستان، خراسان جنوبی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و البرز منصوب شدند.

با تصویب دولت، وزرای راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی برای عضویت در شورای پول و اعتبار و همچنین وزرای نفت و صنعت برای عضویت در مجمع عمومی بانک مرکزی تعیین شدند.

هیأت وزیران در قالب تقدیم یک لایحه به مجلس، با الحاق ایران به کنوانسیون مشترک ایمنی مدیریت سوخت مصرف شده و ایمنی مدیریت پسماند پرتوزا موافقت کرد.از جمله اهداف مورد توافق در این کنوانسیون عبارتند از برقراری سطح بالایی از ایمنی جهانی در مدیریت سوخت مصرف شده و پسماند پرتوزا از طریق افزایش اقدامات ملی و همکاری‌های بین‌المللی، از جمله همکاری فنی مرتبط با ایمنی.

همچنین اعضای دولت به بحث و بررسی درخصوص لایحه اصلاح و دائمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری و گزارش سازمان امور اداری و استخدامی در این خصوص پرداخته و تعدادی از مواد آن را به تصویب رساندند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ