کد خبر: ۵۹۴۱۰
۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۶/۲۵

پیش بینی هفته جاری بورس با تکیه بر ۵ عامل و معروفی ۳ گروه مستعد بازار
یک کارگزاری بررسی کرد:

پیش بینی هفته جاری بورس با تکیه بر ۵ عامل و معروفی ۳ گروه مستعد بازار

وضعیت بازار سهام با توجه به عرضه های اولیه و تسویه حساب های اعتباری ، دلار و احتمال تک نرخی شدن ارز و در صورت افزایش مجدد قیمت های جهانی فلزلات پایه، توسط یک کارگزاری پیش بینی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی تاکنون انتظارات فعالان از اثر کاهش نرخ سود بانکی در رشد متغیرهای اصلی بازار سهام محقق نشده و شاخص بورس در آخر هفته گذشته به نیمه کانال 83 هزار واحدی رسیده که کارگزاری آبان برای وضعیت بازار در هفته جاری پیش بینی کرد، بازار هفته گذشته با داد و ستد های کم رمق و منفی اکثر گروه ها و در کل در سایه عرضه های اولیه و تسویه حساب های مشتریان اعتباری دنبال شد .

موضوعی که انتظار می رود تا اواخر شهریور ماه ادامه داشته باشد و با شروع مهر ماه، با افزایش تقاضا، افزایش حجم معاملات و  در کل بهبود داد و ستدها مواجه شویم.

در این میان گروه های پالایشگاهی و آی تی می توانند جز مستعد ترین گروه ها برای پیشتازی بشمار روند.

رشد محسوس اما آرام نرخ دلار و احتمال تک نرخی شدن ارز و در صورت افزایش مجدد قیمت های جهانی فلزلات پایه، محصولات شیمیای و نفت می تواند شتاب صعود بازار را با آهنگی تند تر مواجه گرداند.

گروه کاشی و سرامیک در هفته پیش رو احتمالا با معاملاتی پرتقاضا مواجه باشند که در این بین نمادهای "کترام، کلوند و کهرام" می توانند از اقبال بیشتری برخوردار باشند.

انتظار میرود افزایش تقاضا در گروه آی تی این هفته نیز ادامه داشته باشد تا جایی که نمادهای "آپ و اپرداز" همچنان با صف خرید دنبال شوند و نماد تازه وارد "های وب" در کنار نماد "چدن" با صف خرید پرحجمی، رشد قیمتی را تجربه کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ