کد خبر: ۵۹۴۲۵
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۶/۲۵

آزمایش و 5 شرکت دیگر هم به پر ریسک ترین بازار تبعید شدند

آزمایش و 5 شرکت دیگر هم به پر ریسک ترین بازار تبعید شدند

شرکت معروف آزمایش به همراه 5 دیگر شرکت دیگر از چهارشنبه به تابلوی "ج" فرابورس که پر ریسک ترین تابلو بازار سهام ایران است، منتقل می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی طی هفته های اخیر ، تعداد شرکت های بازار پایه "ج" افزایش یافته که از چهارشنبه هم 6 شرکت دیگر به دلیل عدم افشای اطلاعات به این تابلو که پر ریسک ترین بازار است ، منتقل می شوند.

بر اساس گزارش،طبق اعلام فرابورس، امروز نماد شرکت های آزمایش ، ایرانیت، سرمایه‌گذاری فنی و مهندسی مشانیر، ساختمان اصفهان، سرمایه‌گذاری صنایع ایران و سرمایه‌گذاری معیار صنعت پارس ، از بازار پايه ب فرابورس حذف و از چهارشنبه 29 شهریور در بازار پایه ج باز خواهد شد.

پیش از این نیز 11 شرکت بانک شهر ، پتروشیمی اصفهان، پیام، تولی پرس، کف ، سموم علف کش، آینده سازان بهشت پارس ، بسته بندی مشهد، سرمایه گذاری صنایع و معادن فلات ایرانیان، کارتن مشهد و تجهیزات سدید به این بازار تبعید و در کنار شرکت های داروسازی قاضی، کاشی نیلو، خدمات فنی فولاد یزد، سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق زنجان و قزوین، بیمه زندگی خاورمیانه و موسسه مالی نور قرار گرفته اند.

طبق ماده 10 نحوه انجام معاملات در بازار پایه و 3 تابلوی الف، پایه ب و پایه ج ، داد و ستد سهام و حق تقدم خرید سهام در تابلو ج  تنها در سه روز معاملاتی هفته شامل روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه بوده و معاملات سهام و حق تقدم خرید سهام در این تابلو به صورت عادی و با انجام دو مرحله حراج ناپیوسته صورت می‌گیرد با این تفاوت که نوسان روزانه قیمت سهام دامنه و محدودیتی ندارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» مرتضی جعفری پور | ساعت ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۶/۲۵
0
0
پاسخ
چهارشنبه 29 شهریوره

سلام ، ضمن تشکر از شما ، اصلاح شد
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ