کد خبر: ۵۹۴۶۳
۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۶/۲۶

حضور دوباره مرتضوی در دادگاه کهریزک

حضور دوباره مرتضوی در دادگاه کهریزک

وکیل‌مدافع اولیای‌دم یکی از قربانیان حادثه کهریزک از برگزاری جلسه رسیدگی به پرونده دادستان سابق تهران در شعبه ٢٢ دادگاه تجدیدنظر استان تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، میرمجید طاهری گفت: دادگاه برای رسیدگی به پرونده شکایت عبدالحسین روح‌الامینی پدر یکی از قربانیان حادثه کهریزک، وقت جدید تعیین کرده که ۱۸ مهر زمان رسیدگی به اتهام این فرد در رابطه با پرونده کهریزک است. این جلسه در ادامه جلسات برگزارشده قبلی است.

وی هشتم شهریور سال ٩٥ گفته بود: سعید مرتضوی دو پرونده دارد که یکی مربوط به تأمین اجتماعی و دیگری درباره حادثه کهریزک است. ازآنجا‌که وی در پرونده کهریزک که با شکایت اولیای‌دم روح‌الامینی تشکیل شده بود، تبرئه شد، با اعتراض این پرونده به شعبه ٣٨ دیوان‌عالی کشور ارجاع شد.

جلسه نخست این پرونده هم نهم شهریور سال گذشته در شعبه ٢٢ دادگاه تجدیدنظر استان تهران، برگزار شد و وکیل‌مدافع اولیای دم روح‌الامینی پس از پایان جلسه گفت: ما و مرتضوی در این جلسه دفاعیات را انجام دادیم البته دفاعیات همچنان ادامه دارد.

مرتضوی نیز پس از پایان جلسه رسیدگی، بدون حضور در جمع خبرنگاران، دادگاه تجدیدنظر را ترک کرد. دومین جلسه رسیدگی به این پرونده هم روز ٢١ شهریور ٩٥ برگزار شد که وی با ارائه نامه‌ای خطاب به ریاست دادگاه و هیئت قضائی شعبه ٢٢ دادگاه تجدیدنظر استان تهران، از وقایع پیش‌آمده در تیر سال ۸۸ ابراز شرمندگی کرد.

نامه‌ای که با واکنش منفی خانواده کشته‌شدگان بازداشتگاه کهریزک مواجه شد. خواهر محمد کامرانی، از جان‌باختگان در کهریزک، خطاب به مرتضوی اعلام کرد: این داغی نیست که با عذرخواهی فراموش شود و عذرخواهی شما درمان ناله‌های جان‌سوز مادرم و بغض‌های پدرم نیست. آنها برای فرزند عزیز خود آرزوهای بزرگی داشتند اما شما با آن حکم همه آن آرزوها را نابود کردید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ