کد خبر: ۵۹۴۷۷
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۶/۲۶

جزئیات تولید ۴ محصول در ایران خودرو و سایپا با توقف پراید دوگانه‌سوز
در ماه گذشته صورت گرفت:

جزئیات تولید ۴ محصول در ایران خودرو و سایپا با توقف پراید دوگانه‌سوز

آمار تولید ۴ محصول در ایران خودرو و سایپا در مرداد سال جاری درحالی منتشر شده که تولید برخی سواری‌های دوگانه‌سوز از جمله پراید متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، در مرداد سال جاری تولید پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ایران خودرو مرکزی متوقف شده و از ۱۴۰ دستگاه در مرداد ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید پژو پارس دوگانه‌سوز این شرکت اما با افزایش همراه بوده و به ۱۲۶۱ دستگاه افزایش یافت. این در حالی است که در مرداد ماه سال گذشته پارس دوگانه‌سوز در این شرکت تولید نشده بود.اما تولید سمند دوگانه‌سوز این شرکت نیز مانند پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز متوقف شده و از ۲۶۷۹ دستگاه در مرداد ماه ۱۳۹۵ به صفر رسید.

در ماه گذشته تولید پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ایران خودرو خراسان نیز با کاهش همراه بوده و از ۷۹۸۷ دستگاه در مرداد ماه سال گذشته به ۳۶۱۲ دستگاه کاهش یافت.تولید پژو پارس دوگانه‌سوز این شرکت نیز متوقف شده و از ۹۷۱ دستگاه در مرداد ماه ۱۳۹۵ به صفر رسید.

تولید سمند دوگانه‌سوز ایران خودرو تبریز افزایش یافته و از ۵۲۴ دستگاه در مرداد سال گذشته به ۴۲۰۶ دستگاه افزایش یافت.

تولید پراید دوگانه‌سوز پارس خودرو متوقف شده و از ۱۴۳۵ دستگاه در مرداد ماه ۱۳۹۵ به صفر رسید.

همچنین تولید پراید دوگانه‌سوز سایپا نیز متوقف شده و از ۱۷۱۸ دستگاه در مرداد ماه سال گذشته به صفر کاهش یافت.اما تولید تیبا دوگانه‌سوز سایپا کاشان افزایش یافته و از ۴۳۹ دستگاه در مرداد ماه ۹۵ به ۱۲۹۱ دستگاه رسید.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ